/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Gl.dags støvsugerposer.
Fra : EiHaBr
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 06-11-10 14:52

Hvilket stof er gammeldags Nilfisk støvsuger poser lavet af. Industristøvsugere osv.
Ved nogen om man kan købe dette i metermål.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 06-11-10 17:47

Jeg tror du bare kan bruge alm blødt bomuldsstof

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 20-11-10 10:53

Der er nok ikke rigtig nogen der har den rigtige viden på dette område der har set tråden.
Jeg har en meget dyr industri støvsuger jeg skal have lavet en pose til så man skal ikke bare tage noget der ikke dur. Det vil måske ødelægge en maskine til mange tusinde kroner.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 20-11-10 12:30

Stoffet skal være gennemtrængeligt for luft og alligevel så tæt, at støvet ikke presses igennem.