/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windovs Live Mail
Fra : niller59
Vist : 842 gange
200 point
Dato : 05-11-10 15:07

Hej
Jeg har et problem med enkelte mailadresser som jeg tilsyneladende ikke kan sende til.
Jeg får fejlmelding tilbage, TDC kan ikke hjælpe , skriver ar det er på modtagerside at der er problem. Der går ca. 12 timer inden fejlmelding kommer.
Modtager har ikke problemer , får dagligt mail.
Kan der være opsætningsproblemer - antivirus eller andet hos mig der blokerer.
Det er adresser i Taiwan og enkelte i Danmark
Kører Windovs 7 - AVG Antivirus.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-11-10 15:10

Hvad lyder fejlmeldingen på?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 05-11-10 17:01

prøv at sende fra nettet istedet.
www.msn.dk
tryk på log on
skriv din email og kode
derefter kan du trykke på hotmail
gå ind her og send dem.hvis du stædig ikke kan er det disse email der forkerte f.eks kan der være .com til sidst stedet for .dk altså kandu@kandu.com eller kandu@kandu.dk tjæk om det hjælper....

Kommentar
Fra : xou

Dato : 05-11-10 17:04

glemte lige at sige : dette gå HELT udenom tdc [email] net

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 06-11-10 17:53

Fejlmeldingen er : This is a permanent error. The following address(es) failed.
Modtager får dagligt mail fra flere forskellige kilder.
Det samme med mailadresse til @bolignet-aarghus.dk , her er der en der ikke modtager ,samme fejlmelding. Også her går ander mail igennem.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-11-10 13:37

Citat
@bolignet-aarghus.dk
jeg tvivler på, at du kan sende til denne adresse.
Tror du ikke, at den skal hedde -aarhus.dk og ikke -aarghus.dk ?
Og hvorfor benytter du ikke den korte udgave @bnaa.dk - for det er formodentlig mail til http://www.bolignet-aarhus.dk/kontakt-os/ du forsøger?

Kunne det evt. tænkes, at du også har skrive/stavefejl i dine andre mail-adr.
Bed evt. vedkommende om, at sende en mail til dig - så kan du se, om du ikke uden problemer kan svare på den!

Annuller spørgsmålet
Fra : niller59

Dato : 06-01-11 11:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål