/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Hvilket bredbånd skal jeg vælge?
Fra : carlarne
Vist : 986 gange
100 point
Dato : 04-11-10 10:38

Jeg har opsagt min fastnettelefon og tilhørende bredbånd i vores sommerhus hos TDC. De er efterhånden håbløse "at danse med" - priserne stiger uafbrudt, servicen forringes og det er næsten umuligt at komme igennem telefonisk.
Efter mange slåskampe med TDC er opsigelsen endelig på plads, og nu skal jeg finde en ny udbyder af bredbånd i vores sommerhus. Da jeg er en ældre herre på 67 år, har jeg ikke behov for en superhastighed, men jeg mener, at 10 MB/1.024 Kbit/s er en fornuftig løsning.
Hvem skal jeg vælge, når jeg ikke vil have TDC?
Gode forslag med begrundelse samt pris vil være meget kærkomne!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-11-10 11:03

Citat
Hvem skal jeg vælge, når jeg ikke vil have TDC?

Hvem kan du få ???????

Et sommerhus med 10 mbit UDELUKKER mobilt bredbånd - og så er udbuddet STÆRKT begrænset - hvor stort det er kommer jo an på hvilke udbydere der overhovedet er til rådighed (sandsynligvis kun teleudbydere)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-11-10 11:47

Jeg har 6 mbit fra Telenor til 179 kr/mdl, den bliver opgraderet til 10 om en måned for samme pris, men det er ikke sikkert det kan blive i Dit område idt mange af TDC`s gamle linier kun kan bære op til 6 mbit.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-11-10 12:30

Har TDC som mobilt bredbånd - er under al kritik. De lover op til 2 MB download, men jeg får typisk 0,05 MB. -

Jeg har fået anbefalet Skyline, men er ikke kommet længere med det. Desværre er det vist sådan, at TDC uanset hvor dårlige de er ...er dem som har det bedste net.

Dog har den som jeg kender og som bor i nærheden en betydelig hurtigere forbindelse hos Skyline. Så det er værd at overveje http://www.skyline.dk/?pageID=1

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-11-10 12:42

Skyline osv.......

Nu er der ikke blevet spurgt om mobilt bredbånd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-11-10 12:48

Skyline har osse alm bredbånd kvikke Luffe

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 04-11-10 20:15

TElia....meget gode priser, og kundeservicen er helt i top.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 05-11-10 00:32

Citat
TElia....meget gode priser, og kundeservicen er helt i top.

det var så dagens joke. I forbindelse med mit arbejde taler jeg jævnligt med kundeservice hos forskellige internetudbydere, Telia er helt sikkert ikke topskorer når det drejer sig om kundeservice

Istedet for at vi alle skal gætte, så gå herind og se hvad du kan få
http://borger.itst.dk/verktojer/teleguide

Godkendelse af svar
Fra : carlarne

Dato : 05-11-10 09:16

Tak for svaret EXTERMINATOR.