/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ændring af startsidefane.
Fra : jokajula
Vist : 575 gange
200 point
Dato : 04-11-10 06:57

Hejsa.

Jeg har været så uheldig at indstallere et program som vil bestemme hvilken startsidefane jeg skal have når jeg starter internettet.

Jeg har forsøgt at gå ind i funktioner og indstillibnger for at ændre det forgæves.

Nogle gode råd.

Jokajula

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 04-11-10 07:10

Du kunne starte med at skrive hvilket program du - uheldigvis - har installeret + lig oplyse om hvilken browser du bruger!

Dette er altid ønskeligt når man spørger om en løsning på et problem -

Kommentar
Fra : jokajula

Dato : 04-11-10 07:12

Windows live messenger plus.
Windows XP
Internet explorer 8

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 04-11-10 08:01

1.
Prøv at afinstallere WLM Plus, og ret så til din foretrukne side i IE 8, og se om det er WLM Plus der laver din startside om!

2.
Eller kig efter en startsidefunktion i WLM Plus, og hvis der er en, så ret den til din foretrukne side!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-11-10 08:06

Gå i - funktioner (oppe i toppen af siden) tryk på - internetindstillinger -Under fanen - generelt og skriv så hvilken en startside du ønsker

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-11-10 08:59

Du skal ind i internetindstillinger, vælge fanebladet 'Generelt' der har du mulighed for at skrive den web adresse du vil ha' skal være din startside.

Kommentar
Fra : jokajula

Dato : 04-11-10 10:14

Det har jeg forsøgt uden held

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-11-10 11:09

Citat
Det har jeg forsøgt uden held

Det kræver ikke held

Hvis du i internetindstillinger IKKE kan rette din startside er der noget helt andet galt....

Kommentar
Fra : jokajula

Dato : 04-11-10 14:39

Hvad er der så galt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-11-10 14:45

Skidt i lange baner....

Herind www.spywarefri.dk - så skal de nok hjælpe dig med at "rense" din komputer....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-11-10 16:59

Du husker vel at trykke Ok efter du har skrevet hvilken side du vil starte på

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-11-10 20:59

Hej .
Jeg har lige skiftet hos mig selv.
Prøv lige at skrive i google hvilken startside du vil ha'. Og få den frem .
Tryk derefter på den lille pil oppe foroven ved siden af "startside".
Der kommer så et felt frem hvor der står : Tilføj eller skift startside.
Så trykker du på skift startside og den skulle være der.

Kommentar
Fra : jokajula

Dato : 05-11-10 05:43

Når jeg skifter startsidefane går jeg ind under
Funktioner->Internetindstillinger->Generelt og så skifter der. Anvend ->OK
Når jeg lukker ned her og går derind igen er den lavet om.
Hvad gør jeg forkert eller hvad er der galt med min pc. Det er måske bare en fejl 40.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 05-11-10 06:38

Her står om "fejl 40":

http://da.wikipedia.org/wiki/Fejl_40

Du har install. eller noget har install. (skidt) sig selv, som selv "opretter" startsiden. Du kender sikkert også de hjemmesider, hvor man ikke kan komme ud af ved hjælp af, at gå én side tilbage, men kan ikke komme ud - det er "lidt af det samme" problem du har fået idn fra "et eller andet"!

Kommentar
Fra : jokajula

Dato : 05-11-10 06:51

Hvordan løser jeg mit problem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-11-10 08:47

Som allerede foreslået - Du går ind på http://www.spywarefri.dk/forum/ og melder dig til

Så skal de nok hjælpe dig med at rense din maskine der tilsyneladende er angrebet af skidt....