/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
flytte chip, canon pixma mp640
Fra : 1195
Vist : 1776 gange
100 point
Dato : 03-11-10 19:14

hej
har købt farve patroner til ovenstående printer uden chip, har flyttet chip til den nye, men det virker ikke kan ikke, kan ikke genkendes? nogen der har erfaring deri? eller skal man investere i auto reset chips for at det virker????????????????

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 03-11-10 20:38

Normalt skal du blot trykke på den røde knap på tastaturet og holde den nede indtil den reesettes. Jeg har gjort det adskillige gange, men må indrømme at jeg er holdt op med at kønbe patroner uden chip. Jeg surfer bare lidt rundt og pludselig er der et sæt patroner til billige penge et eller andet sted.
Min printer er en Canon Pixma MP800R

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-11-10 20:42

Hvor meget har du betalt for de patroner og hvor er de købt.

http://www.discountpatroner.dk/basket.php

Kommentar
Fra : 1195

Dato : 03-11-10 20:50

Hvorfor? www.billigmedien.de for 12 kr

Godkendelse af svar
Fra : 1195

Dato : 03-11-10 20:53

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : 1195

Dato : 03-11-10 20:54
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-11-10 21:17

De er godt nok billige, men heg har købt den engeang hos Billigmedien og de prtroner var intet værd. Skal indrømme at jeg er blevet afskrækket at den, så derfor køber jeg nu med chip. Men måske man skulle prøve alligevel. Til den pris kan det jo faktisk ikke gå galt