/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Forbinde samsung BD-C8200DSB-DSB-H670N
Fra : z1terapi
Vist : 545 gange
100 point
Dato : 03-11-10 13:04

Hej,
jeg har lige fået en digitalboks fra Viasat af mærket DSB-H670N. Der er antenneindgang fra parabol(f-connector), og 2 x scart ud + HDMI ud.
Jeg har ved siden af en Blu-ray harddisk optager af mærket BD-C8200DSB. Den har antenne ind + antenne ud + HDMI ud(+ div. lyd udgange).
Nu kunne det være meget rart, hvis man kunne koble de 2 enheder sammen, så jeg har mulighed for at optage/sætte på pause fra Viasat signalet.

Er der nogen der har en idé til hvordan de 2 enheder kan kobles sammen. Eventuelt med en ekstern splitter eller sådan noget.

Anyone?

Venlig hilsen Thomas

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-10 13:16

Citat
Nu kunne det være meget rart, hvis man kunne koble de 2 enheder sammen

Alt er muligt

men disse bokse er "kopibeskyttede" og det er IKKE lovligt at optage fra dem med mindre de har indbygget og kopisikret harddisk - sådan er loven desværre i øjeblikket.....

Du kan muligvis optage via et at scartstikkene - men så er det ikke længere digitalt...

Kommentar
Fra : z1terapi

Dato : 03-11-10 14:10

Hvis nu vi antager at den ikke kommer fra Viasat, men er en jeg har købt ved Samsung, hvad kunne man så gøre ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-11-10 14:15

Det er skam IKKE et spørgsmål om HVOR den kommer fra - men prøv om ikke scart giver signal.....

evt. kan den optage via "løs" usb-harddisk - men det kræver den har PVR (egen optagefunktion)

Kommentar
Fra : z1terapi

Dato : 03-11-10 20:52

Det var mest ment som en kommentar til "Alt er muligt "
/Thomas