/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
iPhone4 DANSK Forum - Hvor + GPS,Video ?
Fra : PeterPeter
Vist : 1238 gange
56 point
Dato : 01-11-10 12:54

Kære alle

Jeg har nu købt mig en iPhone 4

Men, da jeg er komplet ny i dette Apple univers har jeg lige lidt spørgsmål...

1. Hvilket DK forum er det bedste for iPhone brugere ??
(Jeg har googlet en del, men jeg syntes det er svært at vurdere hvilket der er det bedste...)

2. Som jeg har erfaret, er der ikke noget GPS program på telefonen....Hvad bruger I andre - kort sagt, hvilket GPS apps er den bedste set i forhold til pris/funktionalitet.
Er der nogle FREE apps....

3.Jeg optager meget video og vil gerne redigere i filmen direkte på iPhonen (det har jeg jo hørt man kan...) - men hvad er det for et program/apps man kan bruge til at redigere ??

4. ...og så kunne jeg da godt tænke mig et link til et sted, hvor man kan læse om de allermest nørdede/bedste apps man kan downloade...

Nogen der kan hjælpe ??

Tak

/Peter

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 01-11-10 13:40
Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 01-11-10 13:45

Hej Hej
Tak for dit svar.
Som jeg skriver, så har jeg Googlet... Det jeg leder efter, er andre iPhone brugeres tip til hvilket forum der er det bedste...
...og måske kan de også svare på mine ekstra spørgsmål...

Fortsat god dag....

/Peter

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 01-11-10 13:45

Hej igen
Jeg bruger

NAVIGON CO PILOT NAVV

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-11-10 14:21
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-11-10 15:19
Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 28 point
Dato : 01-11-10 19:44

Jeg bruger NavMii.

det koster 30 kr og har fuld turn by turn navigation.

Kortet er ikke 100% opdateret, men fejlene er ubetydelige

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 09-11-10 14:37

Hej kortoververdenen....

Lyder interesant - hvad mener du med "Fuld turn by turn navigation"

??

/Peter

Godkendelse af svar
Fra : PeterPeter

Dato : 20-12-10 15:54

Tak for svaret Kortoververden.