/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
jeg tror jeg har misforstået shystemet
Fra : boeriksen2
Vist : 416 gange
14 point
Dato : 31-10-10 18:59

jeg tror jeg har misforstået shystemet,
men skal man vente med at acceptere
og give point
store hilsener
bo eriksen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-10-10 19:05

Det er en god ide at få alle detaljer i spørgsmålet på plads inden det bedste af indlæggene accepteres som svar, du må gerne selv komme med ekstra uddybning af spørgsmålet og svare på andres indlæg det gør ikke noget at spørgsmålet bliver et par dage gammel før du accepterer og hvis dit spørgsmål ikke længere er synlig blandt Seneste 20 spørgsmål, så kan du forhøje point og få spørgsmålet frem på forsiden igen.
Har du læst Kom godt i gang inden du blev medlem:
http://www.kandu.dk/faq.aspx
også værd at læse for nye brugere:
http://www.kandu.dk/rules.aspx

Kommentar
Fra : boeriksen2

Dato : 31-10-10 19:25

ok nu tror jeg at jeg har fattet systemet
bo eriksen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-10-10 20:12

slægtsforskning ?

det tog så to år at forstå noget.

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 22-12-10 17:12

Hej Teil.

Tog det dig virkelig 2 år?? Hilsen til Alle, og Rigtig Godt Nytår.

Mvh
Rytterknægten