/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Festlokale til bryllup
Fra : Mallie
Vist : 664 gange
300 point
Dato : 29-10-10 08:52

Hej,

er der nogen der kender et FEDT sted i jylland hvor man kan holde sin bryllupsfest og få lov til at feste til den lyse morgen ?

Det skal ikke være et hotel eller lign. hvor festen typisk skal slutte kl. 01.30 f.eks. Vi vil gerne selv bestemme.
Der skal være plads til 70 gæster og mulighed for overnatning og det skal være lækkert.

Gerne noget som dette, bare lidt større og som sagt med mulighed for at gæsterne kan blive og overnatte.
http://www.laden-vesbaek.dk/

/Mallie

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-10-10 08:57

Spørg en bonde om i kan låne hans lade, og sove hos lune svin.

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 29-10-10 09:36

Hvis der skal være overnatningsmuligheder kan jeg ikke rigtig se andre muligheder end et hotel. Og ikke alle hoteller har tidsbegrænsninger.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-10-10 09:41

- ring og spørg Jesper eller Thomas, de har en masse forbindelser:

http://www.kokkekompagniet.dk/

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 29-10-10 09:57

Kokkekompagniet lyder som en god idé, det vil jeg afgjort forsøge.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 29-10-10 13:38
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-10-10 03:12
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-10-10 03:13

Hvor i Jylland mener du??

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-10-10 05:56
Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 30-10-10 10:26

Bor i Viborg, så midtjylland ville være ideelt, men ikke et krav.

Kommentar
Fra : katekismus