/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
XXX ??????
Fra : refi
Vist : 1818 gange
50 point
Dato : 28-10-10 19:25

Er det mig der ikke har været vågen

Hvorfor står der XXX ?? efter explorertegnet aller øverst i browseren

Og HVAD betyder det

IE 8

XXX : Kandu.dk - Nyt Spøgsmål

Har der altid gjort det ? Det sker på ALLE hjemmesider og alle faneblade, men den finder siden....

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-10-10 19:27

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-10-10 19:28

Citat
Er det mig der ikke har været vågen

skulle det være_ har ærlig talt ikke set det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-10-10 19:30

Det samme med Firefox nej det har bestemt ikke altid været sådan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-10 19:30
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-10-10 19:31

Ikke her

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-10-10 19:33

Citat
http://www.heste-nettet.dk/forum/18/1095531/1095531/

ej her heller

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-10-10 19:35

Hø Hø der blev jeg snyd det er jo titlen på dit spørgsmål som vises, ingen problemer andre steder på Kandu, nu står der: Kandu.dk - XXX?????? - Mozilla Firefox
seneste spørgsmål står der: Kandu.dk - Seneste indlæg - Mozilla Firefox
og så videre, altså ingen problemer her

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-10-10 19:36

Du har fået virus på computeren Refi indrøm det bare du har været på XXX sider

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-10-10 19:38

Ser så'n ud her, som o.v.n. skriver er det titlen på ?'et
http://peecee.dk/upload/view/272742

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-10-10 19:40

Nu har jeg som forsøg åbnet Kandu i Internet Explorer, samme visning her står der selvfølgelig Windows Internet Explorer til sidst og ikke Mozilla Firefox

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-10 19:46

Se nu her

http://peecee.dk/upload/view/272745

Det er XXX i venstre hjørne jeg taler om

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-10 19:52

Nej, jeg har ikke oplevet det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-10 19:54

Plejer der ikke at stå www eller http

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-10-10 20:07

Hvis du mener den øverste blå linie, så ser jeg det samme, når jeg er i dit spørgsmål.

Men noget helt andet i andre spørgsmål

Linien under den blå linie i dit spørgsmål står der "http://www.kandu.dk/spg151105.aspx

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-10-10 20:08

Sådan ser det ud her hos mig: http://peecee.dk/upload/view/272746

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-10-10 20:24

Refi

o.v.n. har ret, du har fået snavs i din computer, for selv ikke i win7 er der de problemer. Mange spøjse ting men ikke det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-10 20:25

Yes o.v.n. - men der er det at jeg har XXX: foran Kandu.dk - XXX ??????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-10 20:30

Snavs

Hvad dog - det er på ALLE sider og ALLE faneblade den gør det.....
se her

http://peecee.dk/upload/view/272752

men den går ind på de sider den skal

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-10 20:36
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-10-10 20:37

Hos mig kommer det bare i omvendt rækkefølge.

efter kompatibilitesvisning kommer der - opdater (de 2 pile) og til sidst X (stop (esc)

Alle de visninger I har kopieret i peece, stopper jo før det kommer.

Er det ikke bare det ???

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-10-10 20:40

nåh nej, jeg får ikke vist xxx.jpg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-10 20:43

Tror vi taler forbi hinanden.....

Det er ved de RØDE pile jeg snakker om

http://peecee.dk/upload/view/272754

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-10 20:46

Har lige prøvet i FireFox - der laver den det samme.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-10 20:47

Forsøger lige at køre et par dage tilbage....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-10-10 20:53

Det er forstået at det er de 3 XXX som vi andre med rene computere ikke ser

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-10 21:10

Voila... Problem løst - de er VÆK

Den seneste gendannelse var fra igår og samtidig med en windows update jeg IKKE erindrer at have godkendt....

Gik derfor yderligere tilbage - og det løste det....

Så mon ikke det bare har været den update der har lavet noget "ged".....

XXX-sider besøges IKKE her i huset - Jeg er GODT gift

Accepteret svar
Fra : alan57

Modtaget 50 point
Dato : 28-10-10 21:39

det må være den update, jeg kan ikke forstille mig at det skulle være en virus.
Den ville ikke nøjes med 3xxx.
Kan i have en god nat.zz.
alan57

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-10 21:43

Tror jeg også på men lader det lige stå lidt.....

Kunne være andre oplevede det samme...

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 28-10-10 21:47

refi > lige nu vil jeg ikke komme med lange forklaringer men henvise til en side fra mozila::
https://support.mozilla.com/en-US/questions/749224#answer-31864

ps. det kunne være en af årsagerne men men det kan sg være så meget men helt sikkert det er kommet ind fra nettet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-10-10 05:52

Hmmm....

Jo - selvfølgelig er det fra nettet (derfra kommer update jo også)

men jeg kan GARANTERE at det ikke er fra hverken "cracks" eller "xxx"-sider

Tilsyneladende er det jo heller ikke skadeligt, men OK, er det noget der "samler" oplysninger er det jo også skadeligt....

Vi må se om andet dukker op, bankkontoen bliver tømt eller hvad der nu sker - indtil videre er det væk igen og den eneste logiske forklaring jeg kunne finde, var som sagt den update, men jeg er da spændt på om det viser sig yderligere...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-10-10 10:14

Bankkontoen bør køres over en Linux (ubuntu) pendrive.

Ps. Er du sikker på at det ikke er din hustru som har været inde på ...............xxx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-10-10 10:15

JA

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-10 11:07

Iflg. http://W3.org og http://w3schools.com

..er dét som står i browser-overskriften: Dét som står i (X-)HTML markøren:
Kode
<title> ... </title>

http://www.w3schools.com/tags/tag_title.asp
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-10 11:14

Ps. Tjek selv kildekoden til netop DETTE spørgsmål:
Kode
<title>
Kandu.dk - XXX ??????
</title>

..hvilket resulterer i browser-overskriften på DENNE side på kandu.dk:
Citat
Kandu.dk - XXX ?????? - Windows Internet Explorer

Ændre dette? ..ka' du læse mere om hér: http://support.microsoft.com/kb/176497

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 21-01-11 18:17

Tak for svaret alan57.

Vi må vist hellere få lukket da problemet jo løste sig selv ved tilbagestillelse....

Konstateringen må være at en update har lavet "balladen"......

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 22-01-11 17:23

ja jeg tror at du har ret.
MVH: alan

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-01-11 14:36

Dét..?
...gør jeg: IKKE ...!

</MOLOKYLE>