/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Windows mail skriver kinesiske tegn
Fra : rosekamp
Vist : 1267 gange
200 point
Dato : 28-10-10 09:06

Mit mailprogram er begyndt at sende alle mine mails med kinesiske tegn, hvad gør jeg ved det?
Jeg kan godt skifte til vesteuropæiske, men skal gøre det for hver enkelt mail, ellers sender den på kinesisk.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-10-10 09:36

- hvilket mailprogram?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-10 09:42

Mon ikke du har kommet til at skifte skrifttype??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-10 11:18

Citat
Mit mailprogram er begyndt at sende alle mine mails med kinesiske tegn, hvad gør jeg ved det?

Ingenting hvis du skriver til en kineser

Kom med nogle relevante oplysninger

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 28-10-10 11:27

Som jeg skriver i overskriften drejer det sig om Windows Mail.

Jeg har ikke skiftet skrifttype og det begyndte bare en dag at sende med kinesiske tegn uden at jeg havde ændret i noget.

Hvad vil du vide refi?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-10 11:33

Citat
det begyndte bare en dag

Så stiller du bare maskinen tilbage til en dato FØR den dag....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-10 11:59

Systemgendanne, gør du på flg måde

gå i start i venstre hjørne - tilbehør - systemværktøjer - systemgendanne

Og så må du sætte datoen tilbage til hvor du ved maskinen skrev dansk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-10 12:39

Den hedder systemrestore i Vista, som det må være siden du har WimMail

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-10-10 16:41

Med mindre den er på dansk refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-10 16:48

Det hedder den da alligevel

Men det er jo et problem hvis hele maskinen "snakker" kinesisk....