/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Stof butik
Fra : Duddis
Vist : 808 gange
20 point
Dato : 27-10-10 21:51

Er der noen der kan anbefale en god stofbutik i Århus, hvor man kan få lidt hjælp til bamsetøj og den slags.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-10-10 22:02
Kommentar
Fra : Duddis

Dato : 27-10-10 22:28

Hej Granner,

Har prøvet men syntes ikke de havde tid til at hjælpe en nybegynder.

Kommentar
Fra : Bingse

Dato : 27-10-10 22:31

Der er åbnet en ny stofbutik i Viby. Det er et lille sted, og de har tid til at hjælpe.
www.se-min-kjole.dk

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 30 point
Dato : 27-10-10 22:46

Hele to nye kandu-medlemmer på en dag

Velkommen til

Stof og Stil's mønstre er forholdsvis nemme at gå til. Mønstrene er klippet ud hvilket er et stort plus synes jeg... så prøv at købe et mønster, og er du i tvivl om noget, så spørg herinde

Godkendelse af svar
Fra : Duddis

Dato : 27-10-10 22:55

Tak for svaret Nordsted1. og for den varme velkomst til siden Det er jo jige den slags man har brug for i en kold tid. Med de allervenligste hilsner Duddis

Kommentar
Fra : linelli

Dato : 29-03-15 22:21

stof og stil
stof 2000

ellers så kan du prøve i panduro hobby, der plejer de at være gode til at hjælpe.

håber du finder det du ønsker