/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Brænd xbox 360 spil
Fra : Soenne
Vist : 644 gange
199 point
Dato : 27-10-10 14:12

Jeg har lidt vanskeligheder ved at brænde xbox 360 spil ned på DVD'er.

Jeg har nu forsøgt med Imgburn på 3 forskellige pc'ere med 3 forskellige brændere. Jeg har også prøvet med andre programmer. Jeg har også husket at ændre den værdi der skal ændres til 1913760.
Jeg brænder på Phillips DVD+R DL skiver, men har også prøvet andre skiver, jeg brænder på laveste hastighed, typisk 4x.
Det mest fustrerende er at jeg har brændt et spil ned tidligere, på nøjagtig samme medier, men det er et par formateringer siden. Det virker fint, så jeg ved at medierne skal kunne bruges og at chippen i xboxen virker.

Jeg har 2 spekulationer tilbage; Kan det være Win 7? Kan det måske tænkes at chippen i xbox'en ikke kan tage nyere spil?

Jeg har efterhånden misset omkring 15 DL skiver, det er ikke helt billigt...

Jeg leder desperat efter en løsning, nogen idéer?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-10-10 14:18

- køb spillet, det virker...

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 27-10-10 14:46

>Stouenberg. Det ender det nok også med, nu bliver jeg bare stædig, jeg ved at jeg har kunnet det...

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 27-10-10 15:58

anydvd