/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Fra outlook express til Outlook 2003
Fra : toyota34
Vist : 481 gange
100 point
Dato : 26-10-10 13:38

Jeg har brug for en vejledning i hvordan jeg flytter mail fra én maskine med Outlook express til en anden maskine med Outlook 2003.
Det er altså 2 forskellige maskiner og der ligger IKKE outlokk express på den jeg flytter til.
Jeg har søgt på nettet men de vejledninger jeg finder, tager udgangspunkt i at outlook express også ligger på den maskine der flyttes til.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-10-10 14:42
Kommentar
Fra : toyota34

Dato : 26-10-10 15:00

Tak, det var import delen, men jeg skal jo havde dem eksporteret korrekt fra ootllok express på den anden maskine og over på et eksternt medie INDEN jeg kan importere i outlook 2003.

Hvilket format etc. skal jeg eksportere i?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-10-10 17:06

.PST

Kommentar
Fra : Rosen97

Dato : 17-11-10 13:10

Du kan starte med at oprette en ny mappe på skrivebordet, åben så din indbakke og maker alle dine mails, træk dem så over i din nye mappe....gem dem på f.eks et memorykort.....åben så din nye indbakke og træk dem deri....og det samme kan du gøre med de andre mapper du måtte have.