/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kolonihavehuse/fritidshuse anbefalinger?
Fra : Mickey4dk
Vist : 1758 gange
50 point
Dato : 25-10-10 10:21

Hej,

Vedr. kolonihavehuse/fritidshuse og byggeentreprenører anbefalinger?

Jeg skal til at bygge et kolonihavehus/fritidshus på max. 55 m2. Er der nogle som kan anbefale nogle firmaer og hustyper og evt. byggeentreprenører....eller nogle firmaer som ikke kan anbefales.

Det kan både være byggesæt og nøglefærdige huse.

Tak for jeres hjælp.

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 25-10-10 10:42

Jeg mener at byggemarkedet
HC Venslev har det, prøv at ta`en sludder med dem.
De har en masse huse og hytter som er lige til at samle, ellers har de adressen på en håndværker som klarer det i et snup-tag.
De har 47594700.

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 25-10-10 13:27

Ellers vælg et svensk firma, deres træ er tykkere og bedre kvalitet :).

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 25-10-10 15:17

Hvis du alligevel skal kigge i VEnslev, skulle du også kigge på Venslev Hytter

http://www.venslev.com/default.asp?ID=99

Jeg har sommerhus i nabolaget, Venslev Hytter har et godt ry (jeg har ikke fået bygget noget selv, snakket med dem, og købt lidt småting, fornuftige folk).

HC byggemarkedet (nu XL, men stadig med en masse hytter), er også til at snakke med.