/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DIAS SHOW
Fra : hjerterum
Vist : 1249 gange
100 point
Dato : 24-10-10 11:02

Hvilket program skal jeg bruge for at få den bedste billedkvalitet i et dias show til visning på en fladskærm når jeg brænder på DVD skiver, jeg har prøvet Windows DVD maker men det program laver mine billder meget uskarpe jeg vil gerne find et program der ikke laver om på kvaliteten...... er det muligt

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-10 11:37

Men hvordan er kvaliteten når du ser den på pc skærmen, For det er måske opløsningen på fjernsynet der er fejl

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-10-10 12:31

Hvorfor dvd ? Pladshensyn ?
Ellers er cd udmærket, jeg brænder med nero.
Skanner selv billederne i høj opløsning.
Men men gamle dias er ikke vad de har været,
de fleste bliver skuffet når de ser den digitale version.
!. man husker dem som flotte billeder.
2. filmen har mistet farve og er som regel "beskidte" støvede,
selvom de ligger i rammer.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-10-10 12:34

Spørge to gange hjælper ikke til flere læsere

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 24-10-10 14:15

Kvaliteten på min pc skærm med de originale foto før jeg overføre dem til programmet er fantastske gode, men lige så snart de er lagt på DVD eller CDen er de blevet matte og kedelige

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-10-10 15:36

Og du skal bruge Power Point til diasshow.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-10-10 15:38
Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 24-10-10 16:30

Magix edit pro 16 er et fint program..

Pinnacle er også ok, men billederne kan være lidt sløret under redigeringen, men fine på dvd.

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 24-10-10 16:32

Hej Klaudi nu har jeg prøvet Photo Story 3 og det var meget bedre end det jeg har men det er stadig ikke godt nok selv om jeg laver det i den bedste kvalitet i programmet, jeg kan stadig se at mine foto bliver forringet, der må være en måde hvor kvaliteten bliver bevaret i billedet.

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 24-10-10 16:45

Hej granner01
Nu har jeg også prøvet at ligge mine foto i Microsoft power Point og der er kvaliteten fantastisk god, og nu kommer spørgsmålet så kan jeg via Power Point brænde disas show fra det program ned på DVD-CD så jeg kan se det på et fladskærms tv

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-10-10 16:53

Citat
mine foto i Microsoft power Point og der er kvaliteten fantastisk god

Så sker det samme sikkert når du laver det til CD/DVD,
det bliver lavet til et filmklip og det er nok der det går galt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-10-10 17:01
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-10-10 18:34

En mere DVD slideshow GUI version 0.9.3.8
http://download.videohelp.com/tin2tin/download.html

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-01-11 22:47

Hallooo er der nogen, dejligt med respons