/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
spille koncol eller
Fra : ultra2
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 23-10-10 22:43

hvad for en er bedst playst eller xbox elller en stationær pc

hvis spille djævler skulle komme over en

Accepteret svar
Fra : alan57

Modtaget 100 point
Dato : 24-10-10 11:39

til ultra2
Det kommer helt an på hvilke spil du vil spille, jeg har problemet selv jeg er vild med arkade flyspil og jeg købte en X_BOX 360 fordi jeg regnede med at en maskine fra mikrosoft ville lave flere spilend sony playstation 3.
Jeg tog helt fejl, så hvis jeg kunne ville jeg have købt den fra sony.
Men heldigvis har jeg min pc og der kan man få en helt masse spil og en anden ting pc-spil bliver ikke lavet om fordi der kommer en ny pc-model.
Så jeg vil sige helt klart pc-spil er den bedste at spille på.
MVH: alan57

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 02-11-10 19:59

Tak for svaret alan57.