/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Efterlysning
Fra : ibasa
Vist : 467 gange
200 point
Dato : 09-05-03 20:32

Hej til alle genier.

Erder nogen af jer der er i stand til at fremstille en letlæselig opskrift på diciplinen at Downloade et program, Installere det så det virker og hvor det skal placeres for at virke.

OBS OBS. En køreplan for DUMMIES OG AMATØRER/BEGYNDERE step for step.

Hvor finder jeg et program(gratis) der er i stand til at speede min computer op. I følge tests er den særdeles langsom.

Hilsen og god arbejdslyst

Søren

Kommentar
Fra : xou

Dato : 09-05-03 20:36

hej !
hvilken windows version bruger du og hvilken forbildelse har du modem 56 isdn eller adsl

Kommentar
Fra : xou

Dato : 09-05-03 20:37

hej !
hvilken windows version bruger du og hvilken forbildelse har du modem 56 isdn eller adsl

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-05-03 20:41

Der kan i se det skal være for DUMMIES Windows 98se ADSL 384/128 Internet explorer

Kommentar
Fra : xou

Dato : 09-05-03 20:44

ok jeg har lige selv prøvet denne her
http://www.aspergantis.com/adsl/tweaks.htm
hvis du kan udpakke zip filer så download den til din windows derpå udpak den med zip og
klik på den med nogle klodser på ikonnet
så skulle det spedde ie 6 op

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-05-03 21:19

Hej xou

Har lige været på siden. Hvad er det jeg leder efter, hvor står det og hvad hedder det.

Søren

Kommentar
Fra : xou

Dato : 09-05-03 21:50

det her:
Windows 98/98se sguide_tweak_98.zip (updated mtupatch98)
Creates .inf file. After extraction, right click and select "install
fandt via cybercity side,som skulle spedde internet forbindelse op

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-05-03 22:02
Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-05-03 22:13

Hej xou

Vender tilbage i morgen eftermiddag og kigger på det

Søren

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-05-03 22:24
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-05-03 22:35

her kan du finde alverdens software

http://www.pcworld.com/downloads/browse/0,cat,1474,sortIdx,1,00.asp

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-05-03 22:54

De fleste programmer indstallere sig selv næsten,du bliver som reglen først
spurgt om hvor i menuen>programmer du vil indstallerer hvis du ikke har nogle
mapper der så trykker du bare videre så bliver du spurgt om hvor du vil indstalerer programmet der vælger du programmer(du kan i princippet indstallere dem hvor du vil i dokumenter o.s.v)men indstallere du i programmer
så har du orden i alle dine programmer og ved hvor du hurtigt kan finde dem.
ZIP filer kan du lave en mappe til i freksempel i programmer eller et andet sted,den pakker du så filerne ud ud i og går der ind og trykker som reglen på setup.exe så bliv spurgt om det samme som jeg har beskrevet.Hov jeg må løbe
skal i byen,håber det er en hjælp,har lidt travlt.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-05-03 22:58

menuen programmer bliver der lavet en genvej og nogle spørger om du vil have en genvej på skrive bordet,vælg

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-05-03 05:34
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-05-03 05:37

Gratis

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 10-05-03 08:46

Hej

Jeg er på vej i byen og kigger på det foreslåede i eftermiddag eller aften. OK ?

Hilsen Søren

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 10-05-03 19:41

xou
http://www.aspergantis.com/adsl/tweaks.htm er besøgt, men den side der henvises til er ikke til at få fat i. Prøv selv
manse 9933
http://www.softnews.ro/public/cat/10/17/10-17-47.shtml. Det er lykkedes mig at få programmet til at figurere på listen over programmer og det er blevet opdateret. Hvordan virker det ?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-05-03 20:28

Det er dette du tænker på?

SpywareBlaster 2.5.3

http://www.kandu.dk/dk/tip/3606

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-05-03 20:34

Du kan læse mere om det på linket,på ovenstående link,havde helt glemt mit tip.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-05-03 20:51

Her kan du teste din internet forbindelse og få mulighed for at udnytte
din båndbrede fuldt ud.

http://www.wintip.dk/guides/nettrim/index.htm

http://www.dslreports.com/faq/tweaks/all

http://www.dslreports.com/tweaks

http://www.dslreports.com/front/drtcp.html

Følg de råd de kommer med når du tester din forbindelse.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-05-03 21:11

Oplysninger og tweak's der er også et trial program(så vidt jeg husker er det
på 30 dages prøve periode)det kan man benytte til at optimere win med og så slette det hvis man ikke har lyst til at købe det.

http://www.winguides.com/search.php?guide=tweakmgr&keywords=win+98&x=4&y=2

http://www.winguides.com/tweak

Manse9933

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 10-05-03 22:40

Mansemand .... Jeg er født på Bogtrykkervej i NV København. Der var en legekammerat der hed / kaldt Manse...Flink og rar Kammerat

Har lige siddet sammen med kone og set en rigtig god kiminaler som vi havde optaget.

Sammen med kigget har videlt en flaske vin så jeg må nok vente til i morgen.

Sov godt til alle

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 10-05-03 22:42

Mansemand .... Jeg er født på Bogtrykkervej i NV København. Der var en legekammerat der hed / kaldt Manse...Flink og rar Kammerat

Har lige siddet sammen med konen og set en rigtig god kiminaler som vi havde optaget.

Sammen med kigget, har vi delt en flaske vin, så jeg må nok vente til i morgen.

Sov godt til alle

Hilsen Søren

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-05-03 07:52

Hej ibasa
Her har du en Dawnload maneger,den kan du bruge til hurtigere at dawnloade
dine programmer og filer med,den øger dawnl hastigeheden betragteligt når
man sætter den til freksempel at dawnl på 8 porte på en gang,altså det samme
program/fil,du kan lave en mappe i C:/programmer som du bruger som standart
dawnl mappe,så vil alle de programmer du dawnl blive lagt i denne mappe(så får du ikke så meget rod i dine programmer)og henviser dawnl manerger til denne mappe,
der er også mulighed for at du laver en mappe hvor zip filer kan blive udpakket til
og henvise dawnl M til den mappe så har du også tjek på disse filer,vil du indstallere
programmerne med det samme, trykker du på open/run eller hvis du vil indstallere
dem senere så går du bare ind i din standart dawnl zip/exe mappe og trykker på setup.exe fra det pågældene program,et tip slet de sider i excluded site under options,ellers kan du ikke dawnl fra disse sider,marker>remove o.s.v.
Når du så har dawnl og indstaleret dine programmer kan du godt slette de pro/zip
som du har i dine to standart mapper(for at spare plads)fordi hvis du for brug for
at dawnl et af disse programmer/zip igen så markere du bare pågældene pro i
selve dawnl M og trykker start så dawnl din maneger dette program igen uden at
du behøver at gå ind på de pågældene sider og hente pro/zip igen,ret smart.
Du skal nog lege lidt med opsættningen,men det finder du hurtigt ud af.
Programmet skal registres men er gratis,det eneste der sker er at du får en e-mail
med opdateringer af programmerne og nogle tilbud fra samme side,har selv brugt
disse programmer i lang tid ,der er to programmer til som du kan overveje at
bruge,jeg hved ikke om benchmark pro er kompatipelt med win98 men de to andre
er,når du registre det ene pro så får du nøgler til alle 3,du skulle måske også overveje få en web mail adresse til alle de mindre vigtige e-mail's,jeg har freksempel
to som jeg bruger til reklamer og andet som jeg ikke vil have til at fylde op i min
standart pop3 e-mail program,hvis selvfølig ikke har nogle i forvejen,god fornøjelse,
jeg kan godt se at du får travelt stammer selv fra Kbh/N/V Motzart H.B

Manse9933

http://www.freshdiagnose.com/freshdown.html

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-05-03 08:13

http://edit.europe.yahoo.com/config/mail?.intl=dk

Her er en ud af mange,web e-mail kontoer(gratis)
på dansk,6 MB lager plads.

Manse9933

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 11-05-03 08:45

Hej Manse
Jeg lige stået op og går i gang med at kigge på sagerne og umiddelbart ser det ud til at der skal arbejdes med det før jeg forstår, hvordan det altsammen virker. Det prgram der hedder Spywareblaster som er i programmappen, kører det og virker det uden at jeg gør noget som helst. Altså jeg opdaterer det og så kører det

Go´Mooooooorrrrrrrrgen

Søren

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 200 point
Dato : 11-05-03 08:56

Ja du skal bare opdatere det en gang i mellem,der kommer løbne nye signaturer,
hvis du har dawnloadet SpyBot sd så kan du åbne det under immunisering,men pas på hvad du sletter med spyBot fordi hvis du har programmer med indbygget
reklamer og sletter disse reklamer så kan det være at pågældene program ikke
virker,jeg dawnloader af princip ikke programmer med reklamer og spyware
det tjekker jeg altid før jeg dawnloader.
God morgen

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-05-03 08:58

der er en masse skidt man skal passe på at dawnl,reklamer og spyware

Godkendelse af svar
Fra : ibasa

Dato : 11-05-03 09:03

Tak for svaret Manse9933.

Du har arbejdet for "pengene" og nu må jeg spare op til de næste spørgsmål. Der skal nok dukke noget op, og så vender jeg tilbage

Søren

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-05-03 09:11

Det er for at spare dig for en masse omveje,har selv været der.

Du kan klikke på "Accepter som svar" til højre over den kommentar, du vil acceptere som svar.
For at lukke spørsmålet.

Manse9933God fornøjelse

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 11-05-03 09:18

Hej igen.....
Nu er gode dyr rådne Der er intet mere som hedder accepter som svar.?????????

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-05-03 09:27

er der ikke? jeg har fået en e-mail som tilskriver mig point's så den
er god nok,mange tak,forsat god dag

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-05-03 10:30

Hov,jeg løb lige ind i denne side under lidt surfning,måske kan du bruge et
eller andet på den.

http://www.windows.no/win_98.php

Kommentar
Fra : Manse9933