/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Mister internerforbindelse
Fra : Erik2802
Vist : 427 gange
100 point
Dato : 23-10-10 11:14

Hej. Når min compueter har stået stille et stykke tid, mister den forbindelse til internettet. Jeg er nødsaget til at trække strøm forbindelse af af routeren og wireless boxen for at det kommer forbindelse igen. Hvad kan årsagen være? Hilsen Erik

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-10-10 11:23

Kig i routerens opsætning efter en standby funktion der måske skal disables. Det er et skud i tågen, men jeg har haft en Level One router, hvor den gjorde det samme og da mener jeg at kunne huske at der var en standby funktion der skulle slettes i routeren, nu er det godt mange år siden.

For at komme ind i routeren skal du taste i din browser

http://192.168.x.x

De to sidste er specifik for din model, men kig i manualen. Der kommer højst sandsynlig en log on skærm hvor du skal taste en kode. Det er i de fleste tilfælde admin i brugernavn og intet i adgangskode.