/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Audi A3
Fra : huelya87
Vist : 482 gange
50 point
Dato : 21-10-10 15:41

Hey.. Er der nogen der ved hvor meget en audi a3 bil 's forsikring vil ca koste?

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 21-10-10 15:58

Ja forsikringsselskaberne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-10-10 16:01

den bedste pris får du hvor resten af dine forsikringer ligger.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-10-10 16:09

Det kommer an på mange ting - f.eks. hvor mange år har du kørt skadefrit og hvor gammel er du, så spørg dit forsikringsselskab.

PS: Har banken villet låne dig de 100.000,- kroner?
http://www.kandu.dk/Spg149802.aspx

Kommentar
Fra : huelya87

Dato : 21-10-10 17:31

tak for svaret nej har ik snakket med banken endnu :) hva siger du? tror du jeg får de penge?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-10-10 18:51

Håber ikke det er en A3`er,der "har fået tærsk".Så forhør dig lige om værkstedspriser.

Audi er vel DK` dyreste bil at reparere..... ???

Her i min hjemby,er der een pris på VW,og een,endnu højere timepris på Audi.Selvom det er samme værksted/forhandler.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 21-10-10 22:13

Tja - men fordi der står audi på bilen, så behøver der vel ikke også stå audi på ens værksted

Min erfaring med Audi er at de går forblø'ffende meget mindre i stykker end andre bilmærker jeg har haft, og hvis du har et uautoriseret men seriøst værksted behøver de nu ikke være voldsomt meget dyrere at reparere end så meget andet.