/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
medal of honor tier 1
Fra : old_dane
Vist : 672 gange
500 point
Dato : 20-10-10 14:44

Hej Sidder her og skal hjælpe barnebarnet med spillet, og han er nået til et sted hvor han skal sparke en dør ind, ( press to kick door ) men vi kan ikke finde ud af hvilke taster der skal bruges.
på for hånd tak for hjælp.

Accepteret svar
Fra : sp4nker

Modtaget 510 point
Dato : 20-10-10 15:21

Hvis de ikke har lavet helt vildt meget om på det, siden sidste MOH, så burde tasterne E eller F gøre det...ellers må i bare inde i settings der hvor i kan ændre jeres keyboard taster, og finde ud af hvilken tast er action knappen!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-10-10 15:54

- hvilken platform/OS/32-64 spiller han på?

Kommentar
Fra : old_dane

Dato : 20-10-10 15:59

han spiller på windows 7, og samtlige taster er afprøvet uden held

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-10-10 16:00
Kommentar
Fra : alan57

Dato : 20-10-10 16:01

Så vidt jeg ved så skal i bruge F, men ellers så gå ind i settings og se hvad i skal bruge eller lave det til den tast i syntes er den bedste.
MVH: Alan.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 21-10-10 11:30

muligvis skal man enten trykke flere gange på knappen, eller man skal holde den inde et lille stk tid

Kommentar
Fra : old_dane

Dato : 23-10-10 07:55

den rigtige tast bliver brugt, men når han kommer til døren slår han på den istedet for sparke, det er der problemet er mvh

Godkendelse af svar
Fra : old_dane

Dato : 24-10-10 09:32

Tak for svaret sp4nker.

Kommentar
Fra : old_dane

Dato : 24-10-10 09:37

hej det var virusprogrammet der var skyld i problemet. så en afinstall, og en geninstall hjalp.
jeg vil godt sige tak for hjælpen og give point til alle, men jeg ved ikke lige hvordn man gør

MHV