/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Unlock nokia mobil
Fra : BetteRask
Vist : 868 gange
20 point
Dato : 19-10-10 19:23

Hey derude!

Jeg har en gammel nokia 6131 som jeg gerne vil have låst op.. Telefonen er oprindeligt købt hos Telenor, men nu har jeg et 3 simkort som jeg gerne vil have til at virke i den.
Når jeg prøver at indtaste den kode Telenor har givet mig, så skriver telefonen "telefonen ikke begrænset" så tænker jeg fjong, og sætter mit nye 3 kort i, men så dukker beskeden op igen "Telefon begrænsning slået til, indtast begræningskode" Jeg skriver koden og den starter forfra med "telefonen ikke begrænset" og sådan forsætter det uden jeg kan få lov til at bruge telefonen.. Er der nogen der ved hvad jeg gør forkert Håber på et svar

//BetteRask

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 19-10-10 22:02

din 6131 kan ikke bruges med et 3 simkort da den ikke er beregnet til 3g og ikke understøter 3g netværk

din mobil er ikke simlåst men når den ikke undersøtter 3g netværket og du sætter et 3 simkort i kommer den med beskeden at telefon begrænsning slået til også selv om den ikke er låst