/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
honda sfx
Fra : benziniblodet
Vist : 322 gange
20 point
Dato : 19-10-10 01:30

hej er ny herinde men har en honda sfx som j tror j ikke kan tune mere men vil have mere optræk har 47mm polini på polini vario speedcontrol med 5grams,polini rem,21mm dellorto med95 dyse og har et tk dvs turbokit uddstødning på har standart kobling i med 32kg gul malossi trykfjeder i men har en hebo racer kobling liggende men synes ikke det er bedre end standart kobling og har også polini membran plade i den men ja den er også hurtig til at flytte sig ingen tvivl om det men den skal være hurtiger den render speedometeret helt ud dvs et stykke over 100
håber der er en som kan hjælpe med mere optræk endnu
ps har forresten også polini gearing i
hvad mener du pallebhansen ?

Kommentar
Fra : Westwod9830

Dato : 19-10-10 02:14

Hvor kommer du fra?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 19-10-10 04:17

Citat
hej er ny herinde

og kender allerede
Citat
hvad mener du pallebhansen ?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-10-10 07:17

Hvis den kan fås til din model så er det vel en større cylinder der skal til.
Hvis du har 72 ccm nu så kan man måske få nogle med 90 ccm.
Ellers skal du vil have en motorcykel med flere kubik.

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 20-10-10 10:08

Hvis ruller og kobling er indstillet korrekt, så er der ikke mere at hente der. Du kunne selvfølgelig smide en kraftigere cylinderkit på end det 47 mm polini (sport går jeg ud fra), men hvis du sætter noget kraftigere på, vil det gå voldsomt ud over holdbarheden, tror du ikke bare at du skal være godt tilfreds med at din scooter køre 85-90 og så købe en mc når du bliver gammel nok til det.