/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
vundet
Fra : kivi
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 18-10-10 11:58

et lille spørgsmål hvor mange har vundet noget på alt det l??? de lægger ud og vil have at man svare på er det fup og svindel eller hvad

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-10-10 12:07

? ? ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-10 12:11

Hvis det er her på Kandu.................................så kan der ikke vindes noget mere. Nu gælder det kun glæden ved at hjælpe.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-10 12:33

Hvis det er kandu, du tænker på, så blev der i dette tip skrevet

Citat
Hej Alle

Efter det massive brok og spam som vi har set på Kandu.dk de seneste mange måneder, har vi nu lavet følgende tiltag som meget gerne skulle sætte en dæmper på al den negativitet.

1. Eftersom der er mange af jer som har ydret ønske om at få fjernet månedens præmie, da den eftersigende gav for meget fnidder, er der nu ikke længere præmier på spil på Kandu.dk. De folk som stadigvæk har en præmie til gode, vil modtage dem indenfor de næste par dage.

2. Det vil fremover ikke være nemt at oprette flere profiler på Kandu.dk, da vi nu kræver at man skriver et mobilnummer ved oprettelse af nye profiler. Et mobilnummer vil kun kunne bruges en gang, så medmindre man har 100 mobiltelefoner liggende, så skulle det ikke være muligt at oprette sig flere gange.

Nu håber vi så, at disse tiltag vil lægge en dæmper på al den triste fremtoning som vi alle har været vidne til i det sidste lange stykke tid.

Til sidst ønskes i alle en rigtig god jul og et godt nytår.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

http://www.kandu.dk/Tip20507.aspx

Men hvis du læser "Kom godt i gang" , så står der stadig

Citat
Når du bliver superbruger hos kandu.dk, vil du straks få tildelt 200 ledige point, som du kan bruge til at stille spørgsmål/læse svar.

Derudover får du mulighed for at optjene superpoint, og komme på hi-scoren. Du får også chance for at vinde nogle af de flotte gaver som vi udlover til de personer, som har optjent flest superpoint inden for en given periode.

Som superbruger kan du alt det et medlem kan, og samtidig kan du skrive tips / svar.

http://www.kandu.dk/faq.aspx#7

Jeg har flere gange skrevet til kandu om at redigere "Kom godt i gang" , men det er, som at skrive til blinde.

Kandu vil ikke se/læse om det.

Men jeg tror de fleste som "vandt", da muligheden var der, har fået præmien.

På nuværende tidspunkt er der kun glæden ved at hjælpe andre, som er "gevinsten"

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 18-10-10 13:04

Har tidligere vundet men det var ikke formålet med min deltagelse

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 18-10-10 13:55

Har selv fået rigtigt gode tip, om hvordan ting kan gøres.
Mit formål er også at videregive ideer om noget som jeg ved noget om.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-10 14:43

Jeg har også vundet nogle præmier her på kandu, men hvis det er nogle af alle de reklamer der er
her på siden.... så har jeg aldrig prøvet dem

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 18-10-10 15:34

det har intet med kandu at gøre men alt det skidt som man får tilsendt via mail efter det kan du vinde hele verden ????

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 18-10-10 15:45

Lyder det for godt til at være sandt...ER det som regel!

fUP OG FIDUS...HELE L...ORTET

men hey...måske er der nogen som spiller efter reglerne. Gælder bare om at komme derude af, og få åbnet alle mails som kommer ind?!

held og lykke med det

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-10-10 16:49

Er det ikke en gevinst i sig selv at hjælpe et andet menneske? Ja jeg synes det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-10 17:05

og drømmer om alle gevinsterne.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 18-10-10 17:13

Hold dig L a n g t væk fra det! Det er rent fup og såkaldt phishing.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-10 17:32

Nåååå

Citat
kivi

Dato : 18-10-10 15:34

--------------------------------------------------------------------------------
det har intet med kandu at gøre men alt det skidt som man får tilsendt via mail efter det kan du vinde hele verden ????

det var det du mente

Jeg har aldrig vundet, da jeg holder mig langt væk fra den slags.

Men der er da brugere på kandu, som flere gange har anbefalet de sider. Men det var vist kun p.g.a. de optjente point, som de fik hvis en eller anden "hoppede på den"

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 18-10-10 22:50

Nej de eneste som er vindere er dem som sender mailen til dig, lad være at åbne den slags mail, du kan sikkert genkende dem allerede på afsenderen så slet med det samme uden at åbne, hvis du åbner så får du bare endnu flere af disse fup mails, du har jo vist at din e-mail adresse er aktiv.
Overvej at sætte en spam filter på din mail program, eller hvis du bruger læse mails i browseren, så aktiver spam filteret jeg tror alle udbydere har et spam filter

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 19-10-10 04:43

har vundet 5 skrabelodder på vindenhund.dk

og siden har jeg fået masser af spam-mails fra dem og andre

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 19-10-10 07:58

jeg tror vi stopper her der er tilsyneladende mange meninger om spørgsmålet men der må jo være mange som udfylder de spørge skemaer ellers ville der vel ikke være så mange af dem
så tak for venlig deltagelse nu må jeg lige finde ud af hvem som skal have point

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 19-10-10 10:15

Tak for svaret o.v.n..