/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
AndroPenis gold
Fra : Gevelia
Vist : 1602 gange
100 point
Dato : 17-10-10 23:50

Hej.

Jeg vil lige hører om der nogle der kan finde anmeldelser på denne penis forlænger produkt.
Er der nogle der har prøvet dette?
her er linket.
http://dildohouse.dk/sex-legetoej-35/special-toys-50/andropenis-gold-787.html
Altså det siges at dette produkt skulle strække penisen længere.
Og hvis det er tilfældet så er det jo en billig løsning på en god tilfredshed.
Men mine bange anelser kunne jo lyder på, hvad nu hvis den bliver størrere ville den så i reaktion blive slappere af det?
Vil man evt. Kvæle den i stykker?
Men så er det jo ikke billigt længere.

Jeg ved ikke om nogle evt. kunne svare på nolge af disse spørgsmål, men jeg kan da håbe på det! :D

Mvh. gevelia

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 18-10-10 00:26

Citat
Altså det siges at dette produkt skulle strække penisen længere.

Jeg har en anden metode, den virker garanteret!!!!!!

Du skal hver dag kl. 12:27 tage buksene af, tegne tre blå streger i hovedet og hoppe på et ben mens du spiser et stykke knækbrød

men husk at det skal være PRÆCIS kl. 12:27 du begynder at hoppe, ellers virker det ikke

(en hvis form for ironi KAN forekomme i ovenstående)

Eller sagt på en anden måde: min metode virker heller ikke

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-10-10 00:44

Citat
Jeg vil lige hører om der nogle der kan finde anmeldelser på denne penis forlænger produkt

Citat
Altså det siges at dette produkt skulle strække penisen længere

Der er ingenting, der kan strække penisen længere.

Der findes mange tips og hjælpemidler, lige fra at trække i den et vist antal gange hver dag, til vacumpumper, til JELQ og til produktet du omtaler her.

Fup og fiduser er det.

Citat
Men mine bange anelser kunne jo lyder på, hvad nu hvis den bliver størrere ville den så i reaktion blive slappere af det?

Den bliver ikke større, så det behøver du ikke spekulere på

Hvis du ikke ved hvad JELQ er for noget, så tjek linket
http://www.jelqdevice.com/

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-10-10 04:41

Er der nogen kvinder der har krævet at den skal være længere ??

Kommentar
Fra : housegoat

Dato : 18-10-10 05:18

Dét du skal arbejde med - er dig selv!

Lær at holde af din fyr som den er - så skal pigerne også nok elske den! - Lille eller stor.

Det er kun i pornobranchen pigerne ikke kan få den stor nok - i virkeligheden er det mere personen den hænger på, som er afgørende for en vellykket oplevelse.

Som det siges: - det er ikke størrelsen, men gørelsen!

Så brug du pengene på en gourmet restaurant i stedet for, og vis at du har selvtillid og at du elsker din penis - og vis hende så, hvad den kan bruges til.

Venlig hilsen
en erfaren moden kvinde....

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-10-10 07:30

Læs her:
http://www.berlingske.dk/viden/nu-virker-penisforlaengelse-lidt

og her:

http://www.paspaaditlem.com/forlaengelsesmetoder/forlaenger/sammenligning.php

og her:

http://politiken.dk/videnskab/ECE670196/penisforlaenger-giver-dig-for-17-cm-selvtillid/

Jeg tror ikke det er pengene og besværet værd. Når man læser på diverse sites, så ser det ud som om, det kun er rent kosmetisk i slap tilstand og at der slet ikke er beviser for at penis er større i stiv tilstand. Og det er vel i stiv tilstand, du er interesseret i en forskel??

Glem alt om det. Din egen nydelse bliver ikke større af det, og pigen? Ja, hende skal du nu nok få tilfredsstillet uanset størrelse Når alt kommer til alt, så er det ikke dét, der er det vigtigste for pigen. Det er bare noget mænd tror.

Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 18-10-10 12:44

Hehe.

Det bliver jo en hel anden snak når man er til mænd! :D

Det er fint med alle jeres kommentar, og det er jeg glad ved så skal jeg ihvertfald nok lade være med at købe dette produkt! :D hehe

Kommentar
Fra : bandonero

Dato : 17-11-10 20:26

Hej Gevalia

Nu har jeg godt nok ikke en anmeldelse, men jeg har en 2. hånd beretning af produktet

Det kan ingenlunde siges at være en god ting.

Jeg har en ven som købte lige netop dette produkt fordi han, ligesom du, syntes det var billigt

Han blev næsten impotent pga. produktet. Han har været i gang med nogle operationer eller noget i den stil.

Håber virkelig ikke at du hverken køber eller anvender penis forlængdende produkter da der endnu ikke er nogen videnskabelige "godkendte" produkter.

God fornøjelse