/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Dyr i 101 Dalmatinere
Fra : Peabody
Vist : 281 gange
100 point
Dato : 17-10-10 08:36

Heej

Sad i går sammen med ungerne og så 101 Dalmatinere (den rigtige,den med Glen Close),så kom jeg til at tænke på om der findes Vaskebjørne,Stinkdyr og nogle chinchilla lignende gnavere i omegnen af London(hvor historien finder sted)? eller er det bare ren Hollywood?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-10 09:41

Det er ren Hollywood

Stinkdyr lever i Nordamerika, ligeledes med vaskebjørn som også breder sig i Canada

Gnaverne ved jeg ikke hvad er for nogen, men hvis de ligner chibcillaer er det i hvert fald heller ikke nogen der lever ved London

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 17-10-10 10:37

de findes i ZOO

Kommentar
Fra : Peabody

Dato : 17-10-10 20:15

he he tænkte det nok