/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Kan ikke se norsk net-tv pga ip adresse
Fra : snaptil
Vist : 2121 gange
200 point
Dato : 16-10-10 15:28

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=2240&progId=463959

Jeg vil gerne se denne kamp. Men jeg kan ikke få lov til at se den, pga dansk ip adresse. Nogen muligheder for at komme forbi det?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-10 15:35

Du skal nok finde en norsk Proxy hvor du kan gå ind over http://www.publicproxyservers.com/

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 16-10-10 15:56

Jeg syntes ikke der er nogen server.no på det der link. Og derefter er jeg lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre. Skal jeg ind på netkortet og angive en fortrukken DNS-serveradresse ?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 16-10-10 16:00

http://aliveproxy.com/proxy-list/proxies.aspx/Norway-no

Ja du skal indstille foretrukken DNS i Egenskaber for LAN forbindelse

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 16-10-10 16:05

Åh .. der er kommet flere TCP/ip muligheder end jeg før haft . Både en version 4 og en version 6. Hvilken skal jeg ændre?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-10 16:11

øhhh... fisk

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-10 16:14
Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 16-10-10 16:15

Av rettighetsmessige årsaker kan vi dessverre ikke tilby deg denne videoen i det landet eller området du befinner deg.

Ditt land: Denmark (DK)
Din ip-adresse:
This video is not available in your territory. We apologize for any inconvenience.

Syntes ikke rigtigt det vil lykkedes for mig. Skal jeg indtaste en alternativ også???
Skal jeg genstarte?
Sidder på en bærbar med windos vista

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-10 16:33

Tjae, jeg kan ski heller ikke få det til at virke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-10 16:52
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-10 17:45

Citat
Hva' så med dette

Det er lige det vi prøver på

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-10 17:54

Jeg har ikke en ski forstand på hva' i har gang i, men det er en anden adr i mit link fra eksperten???

http://www.tehbox.com/proxy/

Der har engang været et link her på kandu, til hvordan man kunne komme på nettet, uden at man kunne spore ip-adr, men fadme om jeg kan finde det... måske i har bedre held... tror det var et link disken/spam-free lagde ind... det har nok været disken før han hed spam-free

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-10 17:55

Har lige prøvet menuen Funktioner > Internetindstillinger, fanen Forbindelse,
punktet LAN indstillinger, Proxyserver, virker heller ikke

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-10 17:56

http://www.tehbox.com/proxy/

der er ikke noget der, du kan købe domainet
This domain may be for sale. Buy this Domain

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-10 18:18

Prøv at sende spam-free en pm... han har garanteret løsningen

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 16-10-10 19:46

programmet er slut æv. mange tak for forsøgene (-:
nu haster det ikke så meget . Men hvis det kan lade sig gøre, kunne det da være rart at få afklaret.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-10 19:51

Det burde kunne lade sig gøre, tror bare at det er proxy adresserne der ikke virker

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 16-10-10 20:09

det er både og for jeg er på lige nu med denne proxy 85.167.125.37 port 3128

men for det første er den langsom og nu kommer det det er et betallings kanal
får denne besked:

Hei! Snart får du se Rugby: Norge - Danmark
Nå kan du velge et abonnement som passer deg, så får du straks se dette programmet og alt annet som inngår i ditt abonnement. Det hele gjøres unna på noen få enkle steg

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 16-10-10 20:17

Tak for svaret Klaudi.
Og tak til alle for deltagelsen. Forsat god lørdag aften.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-10 20:51

Velbekommen