/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Feriebilet i et center
Fra : takker
Vist : 1233 gange
50 point
Dato : 16-10-10 10:11

Hej

I år vil vi ikke nøjes med Rødovre Centrum, men også prøve det i abdre center, men hvilken center i Stor København har et efteråsbilet

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 16-10-10 10:14

feriebilet???????????????????

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 16-10-10 10:15

Lyngby Storcenter

City 2 måske ?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-10-10 12:53
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 16-10-10 13:01

Frederiksberg Centret
16.-23. oktober - Børnebillet i efterårsferien

Efterårsferien står i børnenes tegn, og i Informationen vil der være mulighed for at købe en børnebillet, hvor børnene kan hente følgende

Læs mere her
Efterårsferien står i børnenes tegn, og i Informationen vil der være mulighed for at købe en børnebillet, hvor børnene kan hente følgende godter og legeting i butikkerne, som de blandt andet kan hygge sig med under vores mange cirkusforestillinger: softice m. drys, stickers, hoppebolde, slikkepind, brikjuice & æble, bolcher, slikpose, snegl el. tebolle. Pris 30 kr. (værdi 100 kr.)

http://www.kubik.kk.dk/groendalcentret/nyheder/efterarsferie-i-grondal-centret/

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-10-10 13:09
Kommentar
Fra : takker

Dato : 17-10-10 16:36

Dahab dejligt du vil hjælpe mig, men lad vær med at gætte og hold dig til viden der er ikke nogen efterårsbilet i Lyngby

Der er i city2 som du slev skriver måske til, men Lyngby har IKKE.

@trimare46 efterårsbilet tror jeg er det samme som du vil kælde feriebilet, bare uden alle de grimme ? - det hedder bare, i hver fald i City 2 og i Rødovre Centrum "sæson" efter fulgt af bilet.

Godkendelse af svar
Fra : takker

Dato : 06-12-10 09:26

Tak for svaret katekismus.