/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Billig ekstern harddisk tilbud.
Fra : Eyvind
Vist : 687 gange
50 point
Dato : 15-10-10 21:14

Må jeg have lov til at takke dig IBM760 fordi du fandt en billig harddisk.

Måske er ikke alle lige tilfreds med din henvisning til denne billige harddisk hos Elgiganten.

Den må jeg lige hen og købe når salget starter, som jeg kan se i deres reklame i morgen.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 60 point
Dato : 15-10-10 21:20

Hej Eyvind - vi fik da alle tak, for vores deltagelse

Citat
Annuller spørgsmålet
Fra : Gigli-Chico

Dato : 15-10-10 20:49

--------------------------------------------------------------------------------
jeg fandt noget selv :)
tak for alle jeres svar.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-10-10 21:32

? hvor er den billigere harddisk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-10-10 21:33

Gigli-Chico havde aldrig fundet den selv hvis du ikke have henvist til den anden i reklameavisen

Tak IBM760 for den

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-10-10 21:44
Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 15-10-10 21:46

Tak for svaret IBM760.
Ja ja IBM760 - men jeg kunne godt bruge dit tip om den harddisk.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-10-10 21:49

Eyvind - den du henviser til er kun på 1 TB.
Men den de iflg. weekend reklamen sælger på mandag d. 18 oktober er på 2 TB til kr. 799,-
men den kan ikke ses på deres hjemmeside - det er en Western Digital WD2TBELE.
Når I får reklamebladet i weekenden, skal I se på side 16.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-10-10 21:50

Mange tak Eyvind, for de mange gode point (uanset hvad man kan bruge dem til ).

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 16-10-10 01:14

KØB 2 med det samme
Hav dine data på den interne disk
1. Kopi på den ene eksterne, som du så lægger hos familie eller naboer
2. Kopi med løbende backup hos dig selv.

Med jævne mellemrum, eller hver gang du f.eks har lagt billeder ind fra et fotokort/video, skift mellem 1 og 2,

Så er du sikret mod både tyveri og brand også.