/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Ang.mit indlæg 11/10 kl 1707
Fra : marcussen1
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 14-10-10 14:19

Der er et eller andet galt med min kontor. Den 11/10 kl 1707 havde jeg et indlæg vedr. Linux.
Jeg fik forskellinge svar, og tak for det, men jeg kan ikke komme tilbage og kommentere de pågældende svar.
Når jeg åbner KANDU kan jeg se alle nye indlæg, men hvis jeg jeg så logger ind på min konto, kommer jeg tilbage på den dag, altså den 11/10, og kan så ikke komme længere. Jeg har forsøgt at give flere point, men det gav ikke pote. Jeg blive ved med at stå på den gamle dato.
Kendes problemet, og hvad kan jeg evt. gøre?
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-10 14:27

Prøv at fjern midlertidige internetfiler og cookies

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 14-10-10 14:27

slet dine cookies

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 14-10-10 14:27

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 14-10-10 16:33

Midlertidige i.filer og cookies er slettet. Det hjalp ikke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-10 16:46

Dit indlæg vil have have den samme dato

Kan du ikke komme til at skrive i skrivefeltet??

Har du tidligere forhøjet point - man kan max forhøje tre gange??

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 14-10-10 16:53

Kan skrive i feltet
Har kun forhøjet point een gang

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-10-10 17:05
Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 14-10-10 17:21

Stouenberg....
Den kan jeg godt komme ind på, og det var der, jeg forhøjede point'ene, det skete bare ikke.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-10-10 18:52

Du kan så vidt jeg ved, ikke i samme omgang forhøje point og skrive kommentar.
Gør en ting af gangen!
Du har da kunnet skrive kommentar i går d. 13-10-10 kl. 16:39

Så prøv igen!

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 14-10-10 20:13

IBM760....
Korrekt, een ting ad gangen, jeg har lige forhøjet, og det virkede

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-10 21:53

Virker det som det skal nu??

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 20-10-10 16:04

Jeg har været væk nogle dage, men min konto er stadig flere dage bagud. Nu opgi'r jeg.Hvis jeg ikke er logget på, er der intet ivejen.
Kan jeg evt. oprette en ny konto og alligevel beholde den gamle. Jeg har en del stående der, som jeg evt. kan få brug for?
Niels

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 20-10-10 16:43

Citat
min konto er stadig flere dage bagud
Hvad mener du med bagud?

Du har da lige accepteret dit andet spørgsmål:
http://www.kandu.dk/Spg150680.aspx - Dato : 20-10-10 16:14

Hvis du opretter en ny konto/profil, vil du derved have 2 konti - men til hvad nytte?

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 20-10-10 17:24

IBM760....
Hvis jeg IKKE er logget ind. får jeg ALLE indlæg altså også de aller sidste, hvorimod når jeg ER logget ind, er det sidste indlæg jeg får flere dage gammelt. Dette har stået på i ca 1 måned, og det er altså træls. Derfor kunne jeg tænke mig en ny konto, men også gerne germme den gamle p.g.a. gamle indlæg

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 20-10-10 17:46

Husker på, at trykke på "Seneste indlæg"?

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 20-10-10 18:33

Ja

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 20-10-10 18:39

Til orientering kan jeg oplyse, at det sidste, jeg kan se nu kl 1848, er
"19-10-10 kl 15:12 Indbakkeproblem"

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 20-10-10 18:45

Hvordan ser dine markeringer under "Vis abbonomenter" ?

Har du her afkrydset samtlige emner i den højre yderste kolonne "TopX".
Citat
TopX Du ønsker at valgte grupper skal indgå i menuen "Seneste inlæg"

Så hvis du kun har afkrydset enkelte emner, vil du kun se disse ved "Seneste indlæg".

Når du derimod ikke er logget ind, bliver alle emner vist!

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 20-10-10 18:47

Citat
Til orientering kan jeg oplyse, at det sidste, jeg kan se nu kl 1848, er
"19-10-10 kl 15:12 Indbakkeproblem"

Det tyderpå, at du kun har markeret et mindre antal emner!

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 20-10-10 18:58

Jeg var i "Vis abb...." og det var åbentbart der fejlen ligger. Nu har xxx alle felter af, og wupti alt er som det skal være. Jeg har dog ikke selv ændret noget der ihvert fald bevidst. Du skal have mange tak, det har lettet meget.
Mvh
Niels