/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
tandlæger i glostrup og brøndby
Fra : ali_shafi_2000
Vist : 635 gange
10 point
Dato : 13-10-10 02:01

Jeg har ikke været til tandlæge i lang tid, da jeg er flyttet. Nogen der kender en tandlæge, der yder god service til en rimelig pris. Jeg bor i Brøndby, ikke så langt fra Glostrup st.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 13-10-10 07:10

Der er mange tandlæger i området, men jeg kan da anbefale disse to:

Keld Overgaard Klinik (har været der i mange år)
Hovedvejen 158
2600 Glostrup

Jane Vinsand
Hovedvejen 118
2600 Glostrup
(Jane er ny tandlæge i Glostrup, men vældig sød)

begge fornuftige priser

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-10 07:34

På de helt alm. behandlinger - undersøgelse, tandrensning, fyldinger mm har tandlægere faste priser

for gruppe 1 patienter.

Hvis du skal have lavet noget af det dyre arbejde (det er dyrt under alle omstændigheder at gå til tandlæge tandkroner, broer mm, så ville jeg tage til Sverige eller bruge tandlægehøjskolen, når du bor så tæt på begge dele

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 13-10-10 15:01
Kommentar
Fra : ali_shafi_2000

Dato : 13-10-10 15:55

http://www.tandklinik.com/

Jeg vil tage kontakt til Keld Overgaard Klinik, og høre om priser, gruppe 1 patienter, service, ventetid, melde afbud, lån m.m.

Tak for jeres hjælp