/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Window 7 billeder
Fra : tadeo
Vist : 931 gange
100 point
Dato : 12-10-10 16:16

Har tideligere brugt XP, men efter at skiftet til Windows 7, kan jeg ikke bruge skrivebordsbilleder, som bagrund, de fylder hele skærmen, nærmest i stræk format, tidligere under XP kunne jeg centrere billedet, det er ikke muligt i Windows 7, hvorfor?

Jeg har Office 2010 og Adope Photoshop installeret, hvordan kan jeg få det til at virke?

Har sat Windows 7 til klassisk visning.

Håber på nogle gode råd

mvh tadeo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-10 16:20

Det er da nøjagtig det samme som tidligere - selvfølgelig kan du centrere......

Kig nu ordentlig på menuen hvor du skifter - det står NEDERST

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-10 16:24

Hov....

Det var Vista....

Har ikke lige en 7er her, men det er næppe anderledes der.....

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 12-10-10 16:30

Hvor står det nederst, undskyld min uvidenhed, hvor skifter jeg?
der var aldrig problemer i XP.

Windows 7 er ikke så nem på dette område.

Stav det venligst ud i pap for mig Refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-10 16:36

Som sagt har jeg ikke lige en 7er her, men i Vista...

Højreklik på skrivebord
Personlige indstillinger
Skrivebordsbaggrund
Nederst kan centreres eller strækkes eller side om side

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 12-10-10 16:38

Vista kan jeg også arrangere skrivebordsbilleder som i XP, nu er det Windows 7,
det handler om.

Kan stadig ikke centrere på skrivebordet, det bliver måske nødvendigt at ringe supporten op på Microsoft op, men håber stadig på en gyldyg kommentar på kandu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-10 16:40

Se nu her - det ER det samme

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/change-your-desktop-background-wallpaper

Med mindre det er en "starter" version du har

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-10-10 16:45

Bare gå ind i Personlige indstillinger ved at højreklikke skrivebordet

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 12-10-10 16:48

Ups blev ikke færdig med at skrive hvad du skal gøre
Dobblet klik derefter på Skrivebordsbaggrund og vælg Billedplacering nederst til venstre. Der har du en dropdown menu (den lille pil) hvor du kan vælge hvad du vil med billedet

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 12-10-10 16:52

Hvad er en starter version?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-10 16:54

Det er den der ligger på mini pcerne

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 12-10-10 16:59

Tak for svaret Fijala.
Nu virker det, noget anderledes end Windows 7

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-10-10 17:01

Citat
Hvad er en starter version?

Det er en skrabet udgave, hvor man ikke kan skifte bg, så nemt!

Her kan du se hvordan man skifter i Starter version
http://www.howtogeek.com/howto/16041/change-the-wallpaper-and-customization-settings-in-windows-7-starter-edition/