/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bluetooth enhed
Fra : storebror30
Vist : 545 gange
200 point
Dato : 11-10-10 19:20

Hej

Jg har en Acer Travelmate 5520.
Og kan ikke få bluetooth enheden til at tænde
jeg ved godt at knappen til at tænde den sidder foran sammen med
det trådløse internet men der kommer ikke lys i den & min computer
har for installeret den for ikonet ligger inde i kontrol panelet.
kan i hjælpe mig med at få liv i den ??

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-10-10 19:23

Er du sikkert på at den er installeret med den rigtige driver. Du kan tjekke i Enhedshåndtering om der er gule spørgsmåltegn

Kommentar
Fra : storebror30

Dato : 11-10-10 19:28

der er ingen Gule spørgsmåls tegn, det er installeret fra fabrikkens side.
så jeg går ud fra at det er gjort rigitig.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-10-10 19:32

tænder det trådløse netkort så

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-10-10 19:34

Har du prøvet at højreklikke på ikonet i kontrolpanelet og så aktivere den (kun gætteri)

Kommentar
Fra : storebror30

Dato : 11-10-10 23:53

Ja mit nætkort tænder men man kan ikke tænde bluetooth
jeg har prøvet at gøre det fra computeren men den siger bare at den ikke
kan finde det

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-10-10 06:56

Jeg er sikker på at driveren til bluetooth ikke er installeret ordentligt. Godt nok tændes den på en og samme knap som det trådløse, men prøv at fjerne den driver du siger der er installeret for bluetooth, genstart og installer en ny driver fra din driver cd. eller om ikke andet så hent en på nettet her. Der er til flere styresystemer.

http://www.acer.dk/acer/service.do?LanguageISOCtxParam=da&miu10einu24.current.attN2B2F2EEF=405&sp=page15e&ctx2.c2att1=5&miu10ekcond13.attN2B2F2EEF=405&CountryISOCtxParam=DK&ctx1.att21k=1&CRC=2620641492