/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Brother 1430
Fra : Bosan
Vist : 299 gange
20 point
Dato : 11-10-10 10:39

Jeg har købt en brugt Brother 1430 laser printer, Ifølge sælger mangeler der "kun" toner.
Har indkøbt toner TN-6600, denne toner passer ikke i printer, kan jeg eventuelt mangle DR-6000 tromle.
På forhånd tak

Bo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-10 11:19

Toneren passer - så du må gøre noget forkert

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-10 11:20

Men tillykke med medlemsskabet - det har du gjort rigtigt

Kommentar
Fra : Bosan

Dato : 11-10-10 11:25

Der hvor jeg har købt toner på nettet, er der også mulighed for at købe tromle, så derfor tror jeg at disse to dele skal monteres i printeren på engang, er det korekt, som det er nu er det lige som om at der mangler noget, som om at tonerneren er for "lille", den passer simpelthen ikke-

Bo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-10 11:37

Citat
er det korekt

NEJ

Så enten har du købt en ½ printer eller du monterer tonerpatronen forkert....

Derfor kan tromlen selvfølgelig godt mangle . men så er du da vist blevet taget på sengen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-10-10 14:15

På min Dell Laser sidder toneren nede i tromlen og de kan tages ud sammen eller toneren alene.
Sådan er det nok også med din.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-10-10 17:40

Tromlen skal ikke skiftes hver gang og når den skal er det nok på tide at skifte printer for så ryger der økonomi i det.
Den skal da passe og hvis ikke den gør mangler der da noget i din printer

Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 12-10-10 08:07

Ja der må da mangle tromlen, da toneren sidder i tromlen. Tonerpatronen tages ud af tromlen for at skifte den. I siden sidder en lille lås, den skal aktiveres mens man vipper tonerpatronen ud. Så kan den ny tonerpatron monteres. Der plejer at være en anvisning på dækslet af printeren, når man åbner for at skifte toneren. Ellers mangler tromlen!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-10 09:37

En splinter ny Brother laserprinter koster ca. 700 kr.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-10-10 16:54
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-10 17:13

Den vil jeg også anbefale.

Desværre har jeg lige påfyldt toner på min Dell (også med nettilslutning)
Ellers havde jeg købt den.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-10-10 17:34

Jamen gi et bud, jeg har den bare til at stå som overskud

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-10 18:10

Hvis det er mig du taler til - så har jeg printer nok for øjeblikket.