/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Anden installation
Fra : vagn2901
Vist : 596 gange
100 point
Dato : 11-10-10 09:50

Hver gang vi åbner computeren komer der en tekstramme, som fortæller: "Der kører aktuelt i øjeblikket en anden installation, prøv igen senere"
Jeg annullerer bare rammen og alt virker normalt.
Det har nu stået på i over ½ år. Hvordan får jeg fjernet denne iriterende ramme?

Kommentar
Fra : kj

Dato : 11-10-10 10:00

Det tyder på at der er et andet styresystem på PC'en, end det i bruger nu, det gamle er bare ikke blevet fjernet helt inden installation. Prøv at lokalisere det gamle, det kan evt. gøre med revo uninstaller, som også kan fjerne resterne. Men husk at fjerne det rigtige.

www.revo-uninstaller.dk.malavida.com/d5618-download-gratis-windows

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 11-10-10 11:31

Citat
Der kører aktuelt i øjeblikket en anden installation, prøv igen senere"
Jeg annullerer bare rammen og alt virker normalt.

ryd op på din pc/ eller prøv dette
http://www.tune-up.com/download/
under startup manager kan du muligvis se
om der er et program der forsøger at starte op_ som du ikke har.
ellers lad programmet rydde op for dig_ under clean up
især registry da de fleste fejl kommer derfra
Citat
Det har nu stået på i over ½ år. Hvordan får jeg fjernet denne iriterende ramme?

en almindelig CHKDSK kan muligvis fjerne meddelelsen

Accepteret svar
Fra : kj

Modtaget 100 point
Dato : 11-10-10 11:52

Som spam-free skriver, er det helt sikker et program der er forsøgt fjernet, ude at det også er væk fra registreringsdatabasen. Hvad har du fjernet for et ½ år siden uden at få det hele med.

Kommentar
Fra : vagn2901

Dato : 12-10-10 23:08

Hej spam-free.
Hvad er "en almindelig CHKDSK" ?

Godkendelse af svar
Fra : vagn2901

Dato : 01-11-10 12:19

Tak for svaret kj.
Det er dog endnu ikke lykkedes mig at få fjernet rammen.