/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vinduer, ikon og opsætning i Windows 7
Fra : MissXX
Vist : 633 gange
100 point
Dato : 07-10-10 22:30

Hej

Jeg er den nye bruger af Windows 7. Og har i den forbindelse et lille problem, som irriterer mig.

Når jeg har et vindue åbent, fx "Dokumenter" skal jeg hver gang jeg åbner det, ændre indstillingerne for visning, altså ændre fra ikoner til miniaturer. Den vil ikke gemme miniaturevisning.

Desuden skal jeg, når jeg uploader billeder til nettet af flere gange fra fx. USB-nøgle hele stien igennem. Den husker altså ikke placeringen hvor jeg sidst hentede et billede.

Kan nogen hjælpe? Jeg håber I forstår mit spørgsmål, det er ikke nemt at beskrive.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 07-10-10 23:13

Citat
Og har i den forbindelse et lille problem, som irriterer mig.

vent et par dage_ så kan du ikke finde noget som helst

Citat
Jeg er den nye bruger af Windows 7

gad vide hvorfor det ikke går op for ANDRE
at skidtet også skal have OPDATERINGER

bare engang imellem
+ +

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 08-10-10 01:23
Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 08-10-10 01:27

pas på de NYE progammer,
de kan gøre det værre end_____
Citat
er din udgave en 32 eller 64
64/ er svær at skaffe drivere til

http://www.windows7guide.dk/tweaks
selv har jeg prøvet den 2 GANGE
og HVERGANG vendt tilbage til en PRO

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 11-10-10 10:37

Spam free,kan du fortælle hvad du har bidraget yil i denne tråd,det er rent volapyk du skriver

Og til MissXX,gå i kontrol panel vælg Udseende og personlige indstillinger vælg mappeindstillinger så popper det en rude op,det vælger du vis og der skal du fjerne fluebenet i vis altid ikoner,aldrig miniaturer

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 11-10-10 11:18

Hej Noltus55. Tak for dit svar, som har hjulpet mig ret langt.

Nu har jeg kun et enkelt problem tilbage. Når jeg skal uploade billeder til nettet fra en USB-nøgle starter jeg altid i biblioteket "Dokumenter". Og skal så kilkke mig hele vejen hen til mappen på USB-nøglen. Og det skal jeg med HVERT ENKELT UPLOAD. Jeg mener da bestemt at XP huskede hvor jeg sidst hentede billeder, næste gang man skulle uploade uden at PC'en havde været genstartet. Er det ikke korrekt? Og kan jeg lave den indstilling om?

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 11-10-10 15:02

Det sidste kan jeg ikke huske,men kan du ikke bare markere alle billederne du vil have overført,hold ctrl nede og klik dem enkeltvis og så overføre dem