/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Søger Lærerplads som Murer.
Fra : Philliphein
Vist : 391 gange
20 point
Dato : 07-10-10 22:16

Hej.

Jeg vil hører om der nogle der kender nogle murer som mangler en lærling?
Har selv skrevet rundt til de forskellige murer i Hovedstadsområdet som har hjemmesider.

Men er der nogle som kender en murer mester ? som ved han står og mangler en lærling?

jeg nemlig 20 år gammel, utrolig fleksibel, dygtig og loyal medarbejder?.
bare lige det med at finde en plads der problemet.

Eller gode råd vil jeg også blive utrolig glad for.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-10-10 22:22

Som kommende håndværkerlærling, er det meget bedre at opsøge murermestrene personligt end sende en ansøgning pr. mail

Prøv at spørge på teknisk skole, de har mange kontakter

Pøj pøj med uddannelsen