/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Sv tv ''intet signal'' ???
Fra : CharlotS
Vist : 918 gange
100 point
Dato : 07-10-10 17:51

På mit almindelige antenne tv på Svensk tv kommer der intet billede men den skriver '' intet signal '' !!!

Er det kun hos mig der intet signal er eller er nogle af jer andre også berørt. Det kan selvfølgelig måske være lige i dag at signalet ikke kommer igennem, men det kunne måske også være et Svensk sendeproblem.

Kan I tage Svensk antenne tv lige nu eller har I også problemer ??

På forhånd tak for hjælpen :-=

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 07-10-10 21:52

HVAD er svensk antenne TV

Er det analogt eller digitalt du taler om.....

Og hvilken kanal taler du om - der er mange svenske

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-10-10 23:06

Der findes kun digitalt kodet svensk TV .

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 08-10-10 00:27

Det lykkedes mig at dreje tag-antennen (peger nu mod sverige) således at det var muligt at fange svensk tv. Det må være digitalt for det ryger gennem min Triax box mpeg4 inden det vises på tv. Men lige pludselig i dag da jeg ville se Svensk, var der sort skærm og en tekst boks skrev '' intet signal ''. Nu ville jeg så bare gerne vide om det var mit lokale sende /modtage-forhold der var i udue eller det var generelt at sverige intet signal sender.

Kan I se Svensk tv via antennen i dag eller er det kun mig der intet signal får. Jeg bor i Nordsjælland.

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 09-10-10 17:02

Nå men fra og med i dag kan jeg igen modtage Sverige, det har nok bare været vejret der øgdlagde signalet. Det knaser stadig og har lidt huller men der er da et signal. JEg ville også bare vide om det kun var mig eller alle der modtog sverige. Men det er ok nu. Tak for deltagelsen selvom ingen af jer sagde om det kim igennem hos jer, og det var jo det jeg spurgte om.

Tak alligevel.

Godkendelse af svar
Fra : CharlotS

Dato : 09-10-10 17:03

Tak for svaret refi.