/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
bange for at sove alene
Fra : metteogmichael
Vist : 513 gange
160 point
Dato : 06-10-10 20:34

hej alle. Jeg har tidligere skrevet et indlæg om, at jeg snart tager til London. Nu er der så kun et par dage til... Og jeg har et problem. Jeg glæder mig selvfølgelig til at se London. Men efter 2 indbrud i hhv. 2005 og 2007, bliver jeg aldrig tryg. Jeg er begyndt at føle mig nogle lunde tryg i dette hus vi bor i nu, (efter 2 år her) . Men det er også kun hvis min kæreste er hjemme og mine svigerforældre er hjemme i deres hus, på den anden side - for så er der jo hjælp at hente! Nå... tilbage til hvad det drejer sig om Jeg tager jo så til London, og frygter de 2 aftener som jeg skal sove der i. Hvad gør jeg. Det er godt nok kun 100 m fra Scotland Yard, så håber det er trygt nok. Andre der har det på samme måde?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-10-10 20:37

Som jeg også svarede i dit første spørgsmål:
London har camera overalt og der sidder en masse mennesker (vagter) og kigger efter hvad der foregår rundt omkring......................så der er nok mere sikkert i London.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-10-10 20:56

Ja det er nok mere sikkert i London end det er i det indre København.

Så nyd din tur.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-10-10 22:41

Hvor er det synd for dig at du ikke bare kan glæde dig til turen.

Kan sådan en dørkile mon hjælpe dig til at føle mere tryghed

http://beep-dyn.tv2.dk/entry.php/id-297468.html

Og ellers vil jeg sige som Eyvind

God tur