/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
indsætte en ny side
Fra : magnus46
Vist : 305 gange
70 point
Dato : 04-10-10 15:34

ny side i frontpage
Jeg har gennem flere år brugt microsoft frontpage uden problemer, men pludselig er der opstået 2 problemer:

1. Jeg kan ikke få lov at oprette en ny side - når jeg vil gemme den, kommer der følgende besked: Der opstod en uventet fejl. Der er ikke tilstrækkelig hukommelse til at afslutte denne handling (og jeg bliver herefter nød til at lukke computeren med tvang)

2. når jeg åbner frontpage på min computer kan jeg ikke få lov til at komme i forbindelse med fjernserveren - mit login bliver ikke accepteret.

Hvis jeg arbejder på en fremmed computer, er der ingen problemer.

Jeg håber meget, at der en her, som kan hjælpe mig, da jeg har meget brug for min hjemmeside.

Jeg har prøvet at reparere mha min CD, men heller ikke det hjalp.

PS: jeg har prøvet microsoft danmark, men der var ingen hjælp at hente.

Kommentar
Fra : emhauge

Dato : 04-10-10 18:39

Som du beskriver fejlene, tror jeg det er din Windows installation du skal se på.
Den nemmeste start, vil være en systemgendanelse til et tidspunkt hvor alt virkede

Kommentar
Fra : nilsen

Dato : 05-10-10 06:43

gd
Hvis du ikke allerede har forsøgt dette. Slett frontpage og indstaller påny.
mvh
Nilsen

Kommentar
Fra : magnus46

Dato : 05-10-10 15:13

Hej
Tak for jeres svar, men jeg har allerede prøvet at reinstallerer programmet - uden at det gav nogen ændring

og

jeg har prøvet en systemgendannelse, men kan ikke komme langt nok bagud til at det giver noget nyt resultat.

ikke desto mindre: Jeg håber stadig på nye forslag, da det er ved at være et stort problem

Kommentar
Fra : nilsen

Dato : 06-10-10 20:40

gdi
Hvis du har innstallert noen nye programmer i den senere tid, så slett disse, (hvis du har mulighet)
Det kan være et annet nyinstallert program som laver problemene. Jeg har selv opplevet dette.
mvh
Nilsen