/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Min mic " lackker "
Fra : Jan4100
Vist : 2202 gange
200 point
Dato : 28-09-10 10:14

Det er drøn irreterende når jeg sidder og hygge mig med gutterne på TS3 så er det ligesom at jeg falder ud når jeg snakker, det er ikke altid at endelserne kommer med og jeg ved ikkke hvorfor ?
Jeg har Trust headsæt 16533 som er helt nyt
min Lydenhed er
ATI High Definition Audio Device
USB Multi-Channel Audio Device
Realtek High Definition Audio
ASUSTeK Virtual Capture Device
Jeg har Vista 32 home
er der mon nogle tricks til at få det til at køre ordenligt ?

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 210 point
Dato : 28-09-10 10:29

Hvad er din internet forbindelse? Har du problemet hvis du bruger det på LAN? Har du prøvet og opdatere audio-driveren?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-09-10 10:33

- prøv først at installere driverne igen:

http://www.trust.com/products/productdrivers.aspx?artnr=16533

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 28-09-10 11:24

Jeg har 12 mbit down og 2 mbit op
Har lige prøvet at geninstallere driverne igen stounberg det hjalp ikke

Godkendelse af svar
Fra : Jan4100

Dato : 28-09-10 12:53

Tak for svaret webnoob.
Ja jer begge men en skal jo have det, jeg opdaterede realtec driveren også så nu virker det

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-09-10 13:21

Det var så lidt, er altid glad for at hjælpe.