/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Football Manager
Fra : sfl17
Vist : 569 gange
25 point
Dato : 25-09-10 09:45

Hej,
ved nogen, hvordan man træner en spiller op til at spille en ny position på banen i FM09?
Man kunne gøre det i FM07, men kan ikke finde frem til hvordan. Manualen og help-funktionen giver ikke rigtig noget svar, så måske den funktion er droppet?

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 25-09-10 16:32

Hej.

Min mand siger, at hvis man bliver ved med at bruge spilleren på den samme position, så kan han skifte, men det er ingen garanti, at han gør det.

Vh karenD

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 25-09-10 19:00

Hmm, det lyder måske meget logisk. Men man kunne træne spillere op til det decideret tidligere - det er det, jeg vil prøve at finde frem til, om man kan stadig

Accepteret svar
Fra : sp4nker

Modtaget 12 point
Dato : 27-09-10 15:14

MIt bedste bud..gå ind på FM forum side:

http://fmfreaks.dk/index.php?action=forum

der har de svar på alt!

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 13-10-10 22:44

Tak for svaret sp4nker.