/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Combobox
Fra : james25
Vist : 686 gange
300 point
Dato : 23-09-10 21:23

Hey !

Jeg arbejder i Flash CS3 og prøver at få en combobox til at fungere - men uden held. Jeg har fået de forskellige undermenuer frem men der sker ikke noget når jeg trykker på undermenuerne.
Jeg kan ikke gennemskue actionscriptet. Når jeg aktivere en af undermenuerne skulle der gerne åbnes et billede / tekst felt.

Er der nogen der kan give mig et godt bud på en actionscript hvor en combobox med nogle undermenuer aktivere forskellige tekster eller billeder ?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 23-09-10 23:03

Citat
sker ikke noget når jeg trykker på undermenuerne.
Jeg kan ikke gennemskue actionscriptet

får du ikke en BOKS frem med mulighder for ACTION´s
ellers prøv
http://www.sothink.com/product/dhtmlmenu/index.htm

spiller godt sammen med frontpage og CS

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 23-09-10 23:04

denne er nu heller ikke den VÆSTE at løbe ind i
http://www.sothink.com/product/flashdecompiler/index.htm

Accepteret svar
Fra : spam-free

Modtaget 300 point
Dato : 23-09-10 23:08

BTW_ hvem orker Adobes flash
langsom som bare H_______ og selv du har problemer
links jeg henviser til, klarer skidtet for dig på ½ time
hvis det er første gang du laver noget med DET

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 23-09-10 23:09

og vel at mærke en HEL hjemmeside __ eller bare LINKS

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 23-09-10 23:34

smutter IGEN

Kommentar
Fra : james25

Dato : 24-09-10 03:23

Jeg troede bare det ville være simpelt at lave et actionscript til en combobox i og med at det er en del af flash programmet. Jeg har allerede lavet en hel hjemmeside i programmet og dette er blot en lille udvidelse. Så måske det er lige drastisk nok at begynde på nye programmer og omformateringer nu

Kommentar
Fra : james25

Dato : 27-09-10 01:39

Ingen gode bud på et actionscript ?

Godkendelse af svar
Fra : james25

Dato : 30-09-10 02:53

Jeg takker for svaret...