/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Garage / lille værksted
Fra : ronnib
Vist : 1962 gange
45 point
Dato : 23-09-10 19:41

Hey :) står og skal igang med et projekt, men mangler en stor garage eller mindre værksted hvor jeg kan arbejde på bilen.
er der enten nogen af jer der har sådan noget? eller ved hvor man kan leje det ? :)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-09-10 19:45

Skagen eller Bornholm ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-09-10 19:46

Jeg har et på Bornholm - men det kan du vel ikke bruge

Spørg naboer eller venner - det er eneste mulighed i dette tilfælde....

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-09-10 19:49

Kan Fyn hjælpe ??

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 23-09-10 23:15

ja fyn kan hjælpe rigtig meget :D sorry jeg glemte lige at skrive hvor :)

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 23-09-10 23:17

Hold øje i lokalaviserne. Det sker da, at nogen vil udleje garager o.l. men vær forberedt på, at det ikke er alle der er lige "begejstrede" ved tanken om olie eller lyden af en vinkelsliber.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-09-10 23:27

Prøv her - jeg er kørt forbi mange gange - men ved ikke om det stadig eksisterer, da jeg nu kører ad motorvejen.
Hjemmesiden fungerer ikke, men du kan jo prøve at ringe

Hovedvejens gør det Selv Værksted

Adresse : Hovedvejen 63

Postnr. + by : 5771 Stenstrup
Telefon : 63 27 00 82
Fax : 63 24 00 83
E-mail : mail@h-gds.dk
Hjemmeside : http://www.h-gds.dk
Speciale : Gør det selv værksted
Ret disse oplysninger

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 23-09-10 23:45

smuller54 : kender dem godt, men da det er et projekt der komme til at tage Laaang tid, skal det helst være en storgarage man kan leje da bilen skal holde der i længere tid :) så de ville desværre blive alt for dyre :)

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 24-09-10 00:03

Citat
er der enten nogen af jer der har sådan noget?

Øhh_

har du bil..... har du en skuetrækker
http://www.google.dk/#hl=da&biw=1012&bih=569&q=g%C3%B8r+det+selv+v%C3%A6rksted&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=e47dc04983c9418d

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 24-09-10 00:05

Citat
ja fyn kan hjælpe rigtig meget

smutter IGEN

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 24-09-10 01:09

spam-free: som sagt er det et projekt der kommer til at tage lang tid, så de der gør det selv værksteder er ikk en mulighed

Kommentar
Fra : HansELund

Dato : 24-09-10 02:07

jaumiddelbarterdetsværtatfindemenspørgermaniøstfårmanoftesvarivestjegkendteengangenderhavdestedetdukunnelånegratisdetliggerpågrønlandogellerbornholm

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 24-09-10 10:17

Citat
spam-free: som sagt er det et projekt der kommer til at tage lang tid, så de der gør det selv værksteder er ikk en mulighed

Citat
TÆNKTE det NOK

har selv et par stykker i et par garager ?=
og har svært ved at TAGE fat i en eller begge på samme tid
så går DER KOKS/ KUL og billig brænde i det hele..........

go fo_nø_sel
MED SKIDTET
BTW:
kommer det SÅ endeligt op og STÅ = det færdige
så får du det GODT__ og kan BLÆRE dig i den LOKALE by

pøj_