/ Forside/ Interesser / Helbred / Ernæring / Spørgsmål
10  erling_l 304
helbredstjek? blodanalyse etc.
Fra : jobestar
Vist : 828 gange
50 point
Dato : 20-09-10 22:17

Hej, det er ikke fordi der er noget alvorligt i vejen, men der er da lidt her og der.

Kan man gå til lægen og be om, at få taget en blodprøve, og så bede dem om at teste, om man mangler nogen vitaminer, mineraler og alt den slags der?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-09-10 22:19

Kort og godt JA.
Bare ring og bestil tid men fortæl hvorfor.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 20-09-10 22:20

Selvfølgelig kan du det.... men er det blot et alm. helbredstjek for du en regning, men har du en
mistanke om f.eks forhøjet kolesterol eller kan få din læge til at indse det fornuftige i at du får det tjekket er det gratis

Godkendelse af svar
Fra : jobestar

Dato : 20-09-10 22:43

Tak for svaret Nordsted1. og tak til det andet svar også! :)