/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
pivelyd
Fra : Ida_Simonsen
Vist : 678 gange
60 point
Dato : 19-09-10 10:09

Hejsa :)
Jeg har netop købt en ny bærbar fra HP - den er super lækker
Men hver gang jeg lukker låget på den og den er sat til strømforsyning, så kommer der en pivelyd. Det er lidt ligesom hvis fjernsynet piver.
Det er ret så træls - håber jeg kan få noget hjælp!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-09-10 10:12

Garantisag

Kommentar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 19-09-10 10:17

Så du siger, at jeg skal kontakte sælger?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-09-10 11:33

ja hvorfor ikke

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 19-09-10 12:47

Citat
Men hver gang jeg lukker låget på den og den er sat til strømforsyning, så kommer der en pivelyd

går den ikke bare i DVALE

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-09-10 13:13

sikkert tinitus

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 19-09-10 13:33

Citat
sikkert tinitus

eller pibe lyd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-09-10 13:57

Du kan evt. gå ind i strømstyring og se hvad den er sat til når låget lukkes ned.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-09-10 16:03

Det er en sag for HP's support, så du skal bare ringe til dem så skal de nok finde ud af hvad der er galt og hvad der skal udskiftes.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 19-09-10 16:52

Fat i forhandler. Det er en garantisag.
Kan du høre om lyden kommer fra computeren eller strømforsyningen?
Hvis den kommer fra computeren, kommer den så fra højtalerne eller fra noget der går i resonans?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-09-10 17:24

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 13
- Annullerede 13
- Slettede 0
Ialt 27

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 19-09-10 18:13

har du prøvet at høre om lyden forsvinder hvis du roder lidt med kablet til strømforsyningen?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 19-09-10 18:16

Citat
pivelyd

Citat
ligesom hvis fjernsynet piver.

hvordan lyder det
mit tv piver ikke, det HYLER

Kommentar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 20-09-10 16:39

haha meget morsomt. Men det lader til at det er stoppet. Og jeg tror det kommer fra computeren.

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 22-09-10 13:11

er lyden der kun når pc'en er sat til ladning?

Kommentar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 22-09-10 19:00

Ja, den er der faktisk kun, når batteriniveauet er tilstrækkelig langt nede og jeg så sætter den til ladning.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-09-10 19:23

Hvorfor har du ikke allerede leveret den retur til forhandleren

Der er da ingen her der kan reparere en "fysisk" fejl på en NY komputer.....

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-09-10 04:06

Er det en lyd der er der hele tiden eller bare i nogle sekunder når du lukker låget ?

Hvis du kan finde vej ind i kontrolpanel og strømstyring så kan du bestemme hvad der skal se når du lukker skærmen ned.

Der kan du vælge om computeren skal slukke eller hvad der skal ske.

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 24-09-10 14:06

det er højst sandsynligt en dårlig forbindelse mellem lader og batteri.. brug din reklamationsret:)