/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
MZ værksted i Aalborg???
Fra : Baracca
Vist : 442 gange
50 point
Dato : 08-05-03 09:21

Er der nogen, der kender et værksted i nærheden af Aalborg, hvor jeg billigt kan få repareret en MZ ETZ 251 Saxon Tour... Jeg er ikke så glad for at skulle spendere 350 kr. i timen... Det må gerne være såden et lille baggårdssted, hvor jeg evt. selv kan komme med stumperne.

Accepteret svar
Fra : mccracken

Modtaget 50 point
Dato : 08-05-03 12:26

Jeg kender desværre ikke området omkring ålborg, men jeg er sikker på at du sagtens kan komme med delene selv på de fleste værksteder. Hvis de ikke vil montere ens egne dele, så vælger man da et andet værksted. Den eneste, saglige grund, til at de ikke ville montere medbragte dele, skulle da lige være hvis delene var af meget dårlig kvalitet.

Godkendelse af svar
Fra : Baracca

Dato : 08-05-03 12:28

Tak for svaret mccracken.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 08-05-03 12:33

Hvad er der galt med "SPECIAL" i Aalborg?
Hvis man ikke vil betale prisen for at få et værksted for til at lave arbejdet, må man lave det selv!!.
Som jeg læser dit spørgsmål, leder du efter en der vil lave arbejdet "sort".

MVH

Kommentar
Fra : Baracca

Dato : 08-05-03 12:39

Jeg vil også gerne lave det selv, men jeg har lidt problemer med fejlfindingen.

Det behøves ikke være sort, uden at det skal lyde som om jeg er hellig. Mht. SPECIAL, synes jeg de er for dyre og nøjeregnende med minutterne ved små indgreb!