/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
back-up og redigering af mobilnumre
Fra : tipini
Vist : 792 gange
12 point
Dato : 16-09-10 21:33

har mistet dem af mine som havde flere informationer end blot nr. Brugte tidl. ZYB som nu er solgt, - afløseren 360 er ikke fod. Jeg mangler mulighed for at lægge kontakter ind i outlook format som man kunne i zyb. tidl. lå alle mine kontakter i outlook format på mobilen, . men af en el. anden grund så gør de ikke det mere. alle dem med billeder er væk, - lige som alle billeder er væk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-10 21:36

360 er et udmærket "system" - hvad er der galt med dem ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-10 21:37

Citat
Brugte tidl. ZYB som nu er solgt

Hvor er så problemet ????

Din konto er automatisk flyttet til 360

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 16-09-10 21:59

Jeg sync'er kontakter og kalender i outlook med min gmail..... derfra er det nemt at sync'e til mobilen (Android og IPhone - og sikkert flere andre fabrikater)
Den store fordel er at din kalender og kontakter altid er up to date.
Gmail kan opdatere alle dine kontakt oplysninger, såsom billede, fødselsdato og meget andet.

Såhh... opret en gmail - du behøver ikke at bruge den til andet end kontakter og/eller kalender.

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 16-09-10 22:05

nej konto blev ikke flyttet til ZYB. Og 360 overfører ikke tlf. nr ved synkronisering, hvis man lægger mere end eet nummer på en person. og billede kommer heller ikke med. Det er i det hele taget et lidt primitivt program, - ikke nær så godt som zyb som havde outlook format mulighed

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-10 08:01

Citat
nej konto blev ikke flyttet til ZYB

Korrekt - den blev flyttet FRA zyb til 360 men det var vel også meningen....

At du mener 360 er mere simpel end zyb, må skyldes du ikke har sat dig ordentlig ind i den.....

Den opererer med mange flere muligheder end zyb gjorde.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-10-10 07:30

Det kommer jo an på hvilken telefon du har.
Og om du bruger telefon eller simkort som lagringsmedie, simkortet understøtter ikke navne med mere end 14 karakterer, og heller ikke yderligere oplysninger på enkelte kontakter

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 15-10-10 09:05

har fundet MYPHONE.COM, det er super