/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2003
Fra : ingelein
Vist : 563 gange
50 point
Dato : 15-09-10 16:33

Jeg har installeret Outlook sammen med Office 2003. Nu vil jeg gerne have at Outlook åbner med indbakken som første vindue.
Hvor skal jeg finde den indstilling, som muliggør dette?
Mange hilsner
Ingelein

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 15-09-10 16:52

On the Tools menu, click Options, and then click the Other tab.
In the Advanced Options dialog box, set the startup folder that you want.

http://office.microsoft.com/en-gb/outlook-help/top-tips-for-outlook-HA001097022.aspx

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 15-09-10 16:53

oppe i højre hjørne jeg mener den hedder outlock i dag prøv at trykke der så skulle du kunne indstille outlock

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-09-10 17:14

Klik på Funktioner > Indstillinger, fanen Andet, klik på Avancerede indstillinger,
vælg Indbakke i punktet Start i denne mappe

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 17-09-10 17:08

Tak for svaret Klaudi.

YES - DET VAR DET, DER SKULLE TIL.
TAK FOR SVARET - OGSÅ TIL JER DER KOM MED SAMME FORSLAG. KLAUDI VAR BARE HURTIGST

MANGE HILSNER
INGELEIN

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-09-10 17:20

Velbekommen