/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Ewire - fordele/bagdele
Fra : EA_HS
Vist : 1134 gange
100 point
Dato : 13-09-10 11:05

Ewire ser ud til at være en 'smart' betalingsform,
især ved køb gennem DBA. Gul & Gratis, og lignende, idet sælger først får pengene når køber har modtaget og godkendt varen,.. det skulle ihvertfalt være princippet,
men virker det også i praksis,.. ?

Ewire har snart været fremme i en del år,
så der må vel være en grund til at det ikke er mere udbredt,
er der nogen her på KANDU der har erfaringer med Ewire,.. gode/dårlige, ?

det sker jævnligt at købere bliver snydt via nethandel, DBA osv.
det kunne måske være undgået ved brug af Ewire, ?

Accepteret svar
Fra : spam-free

Modtaget 100 point
Dato : 13-09-10 14:03

fordele/ ulemper
der er ikke mange der kender til det
eller også bruger de det bare ikke
har selv handlet en del på qxl
og tilbudt at bruge Ewire, men ingen har ønsket at bruge det
de vil alle bruge bankoverførelse

guloggratis ide om netbetaling kan jeg bedre lide
da den åbentbart giver en bedre form for garanti???
http://www.gratisimage.dk/image-B60D_4C8E14C8.jpg
http://www.guloggratis.dk/hjaelp/94:Hvilke-kort-understoetter-G-handel

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 13-09-10 21:58

Citat
de vil alle bruge bankoverførelse

og så sender de en tom papkasse, hvis de sender noget overhovedet, !
ikke så sært folk bliver taget i rø... med jævne mellemrum,

ja,. jeg kan se Gul & Gratis er inde på noget af det rigtige,

nå,.. men det ser ikke ud til der er nogle KANDUer der kender Ewire,
selv foretrækker jeg paypal,.. men det er nærmest ukendt i DK,

der skal åbenbart meget til for at ændre folks vaner,
som man siger,.. den kloge narrer den mindre kloge,

Godkendelse af svar
Fra : EA_HS

Dato : 14-09-10 11:03

Tak for svaret spam-free.